Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2016-07-30, 02:44
  #61
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Jag bumpar denna tråd - finns denna sajt kvar? Finns de sajter som tidigare drevs av RFSL kvar? Jag tror i bland att RFSU står för Riksförbundetförsexuelltutnyttjande - eller för pedofilers rätt till sex - det är en snuskig värld - och att skriva om homosexuella peddosar är det absolut mest förbjudna av allt i PK-Sverige. De klarar sig alltid de svinen. Fast det brukar ju peddosar av alla sorter göra.

Sajten finns kvar, likaså den pedofila agendan. Starkt kopplad till pedofila arbetsgruppen. Som tur är så har antalet aktiva användare, framförallt ungdomar, minskat kraftigt senaste 5 åren, tackvare mobilappar för gay.
Citera
2016-08-01, 00:38
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Sajten finns kvar, likaså den pedofila agendan. Starkt kopplad till pedofila arbetsgruppen. Som tur är så har antalet aktiva användare, framförallt ungdomar, minskat kraftigt senaste 5 åren, tackvare mobilappar för gay.


Jag var rädd för det - menar du att peddosarna inte klarar mobilapparna?
Citera
2016-08-03, 00:38
  #63
Medlem
Qruiser är inte bara snuskgubbarnas hemland utan även ytlighetens paradis.
Citera
2017-12-30, 02:06
  #64
Medlem
Rasande-Roses avatar
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3898804

Praktexempel på vilka sorts profiler som huserar på Qruiser..........................................
Citera
2017-12-31, 16:02
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3898804

Praktexempel på vilka sorts profiler som huserar på Qruiser..........................................

Verkar ju vara förtal, dock.
Citera
2018-01-01, 09:30
  #66
Medlem
Konstig diskussionen om de som finns på qruiser, har en kompis som träffat yngre ”sökande” killar där och haft trevliga möten. Han är inte pedo utan är en vanlig kåt man som gillar yngre killar i 16 -20 årsåldern. Ha har berättat att det är en ok sight som funkar bra för sexträffar och inte en grooming-sight med lurendrejeri.
Citera
2018-01-02, 08:21
  #67
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknulla2017
Konstig diskussionen om de som finns på qruiser, har en kompis som träffat yngre ”sökande” killar där och haft trevliga möten. Han är inte pedo utan är en vanlig kåt man som gillar yngre killar i 16 -20 årsåldern. Ha har berättat att det är en ok sight som funkar bra för sexträffar och inte en grooming-sight med lurendrejeri.

Din kompis är nog peddo............................................. .........................................
Citera
2018-01-02, 17:28
  #68
Medlem
Nej, är nog ganska säker på att han inte är peddo, har inte sett någon sådan tendens eller önskan då vi tillsammans köpt en träff med en härlig kvinna, har gjort det några ggr. Peddo-snacket hör väl hemma i en annan tråd??
Citera
2018-01-08, 02:28
  #69
Medlem
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horknulla2017
Nej, är nog ganska säker på att han inte är peddo, har inte sett någon sådan tendens eller önskan då vi tillsammans köpt en träff med en härlig kvinna, har gjort det några ggr. Peddo-snacket hör väl hemma i en annan tråd??

Man får vara med ett tag på sidan för att fatta hur mycket som döljs på djupet. Jag hade nog varit med i flera år innan jag insåg hur ruttet det var. Det finns förstås helt OK människor där också, det är bara inte de som äger och "sköter" sidan.
Citera
2018-01-30, 14:15
  #70
Medlem
Hackebeilchens avatar
Jag och några vänner hade en klubb på Qruiser för att lättare kunna "konspirera" mot sajten. I en tråd där nämnde jag att en medlem som ofta syntes i högerspalten var prostituerad. Klubben raderades liksom mitt nick, två vänners nick och den prostituerades. Den prostituerade är redan tillbaka. Qruiser raderar bara horor och sexualförbrytare när det riskerar att komma till allmänhetens kännedom att de finns där.

Observera att jag inte är emot prostitution i sig, förutsatt att det handlar om myndiga människor som gör det frivilligt. De uppenbara fallen av prostitution på Qruiser är folk som är myndiga. Mörkertalet är svårt att sia om. Det är dock emot sajtens egna regler och Sveriges lag att låta dem hållas där, vilket gör Qruisers "officiella" hållning oerhört hycklande.
Citera
2018-01-30, 19:54
  #71
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3898804

Praktexempel på vilka sorts profiler som huserar på Qruiser..........................................

Lille vän, att återge något från SR eller SVT, vars journalister mer och mer blir vänsterextrema och bedriver hatkampanjer mot allt och alla som inte sympatiserar med feminismen/extremvänstern när det gäller sex ska du nog sluta med.
Citera
2018-01-30, 20:03
  #72
Medlem
Hackebeilchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Lille vän, att återge något från SR eller SVT, vars journalister mer och mer blir vänsterextrema och bedriver hatkampanjer mot allt och alla som inte sympatiserar med feminismen/extremvänstern när det gäller sex ska du nog sluta med.

Personen som reportaget handlar om är själv väldigt vänstervriden, så knappast.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback