Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Klart man skulle varit nervös om man stod framför en
grupp knivbeväpnade somalier i någon mörk gränd helt ensam. Men det är ju lika korkat argument som att påstå att man är modig om man har 50 fullt utrustade Navy Seals med sig när man ska spöa upp någon som anser sig tuff.
Bara blattar som du som tror att det är modigt att vara flera mot en. Sen verkar du vara rädd för en ensam HA-medlem. Det är väl HA och dess kompani som grupp som är ett hot om man är ett hot för dem, ensamma är de ju som vem som helst, till och med ganska trevliga...
Nä... kanske ska ut och köra med bilen imorgon och se om jag kan köra över någon kaninunge bara för skojs skull.

Ja, du vågar ju uppenbarligen bara ge dig på varelser som är mindre än dig själv som inte kan försvara sig. När det gäller situationer då du själv skulle riskera att åka på däng är du ett fegt litet kräk. Hade du varit en sådan stor och tuff alfahanne som du påstår dig vara skulle du inte haft något problem med att ge dig på en grupp knivbeväpnade somalier eller en HA-medlem. Jag har för övrigt aldrig påstått att jag är rädd för en ensam HA-medlem, hur var det nu med läsförståelsen? Skolkat för mycket från SFI? Vad jag däremot säger är att jag inte skulle mucka gräl med en HA-medlem, men det borde du inte ha några problem med om du är den alfahanne du påstår att du är.
Är heller inte blatte, men du verkar dock vara det då endast blattar tror att de är tuffa när de ger sig på mindre, svagare varelser. Kvinnor, barn, djur etc. Om du inte är det så är du väl förmodligen bara en äcklig WT som blivit rövknullad av din farsa sedan den dag du föddes och med en alkoholiserad, prostituerad morsa som har misshandlat dig under hela din uppväxt så att du har förlorat allt vad sunt förnuft heter.
Gör du så. Med lite tur frontalkrockar du med en långtradare och dör