• 2
  • 3
2012-01-02, 12:13
Medlem
Zhuls avatar
Själv säger jag inte negerboll, men det är en personlig preferens då det låter så löjligt.
Citera
2012-01-02, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TantNerdSnusk
Det händer oftare än du tror, men mörkas både av familjen och av myndigheterna. Det är nästan alla gånger familjer med ett annat ursprung än svenskt, om man säger så.
Tycker du inte det är viktigare än Herr Gårman?

Jag tycker ingenting utav det där är viktigt tyvärr deportera hem alla icke europeer så slipper vi problemen med tvångsgifte och hedersmord och majoriteten utav alla våldtäckter.

Citat:
Ursprungligen postat av arkealg1980
Det är nog vanligare än vad man tror, antar att du är en av dom som blev överlycklig nät det tydligen inte skulle få heta Negerboll längre.

Själv så beställer jag Negerboll och inget annat om jag köper det på cafe mm. En del tittar lite konstigt men inser ganska snart att det finns inget dom kan göra eller säga för dom vet själva innerst inne vad det riktiga namnet på denna skapelse är

Ärligt talat så kunde jag inte bry mig mindre jag är dock uppväxt med att det heter chokladboll så därför säger jag chokladboll, medans mina föräldrar använder ordet negerboll.

https://www.flashback.org/t1155645
Senast redigerad av MrGudsson 2012-01-02 kl. 12:44.
Citera
2012-01-02, 14:34
Medlem
arkealg1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGudsson
Ärligt talat så kunde jag inte bry mig mindre jag är dock uppväxt med att det heter chokladboll så därför säger jag chokladboll, medans mina föräldrar använder ordet negerboll.

https://www.flashback.org/t1155645

Jo det var väl det dom hoppades på att vi som säger Negerboll ska dö ut inom kort, jag kommer iallafall kalla det negerboll ända in i döden.
Citera
2012-01-02, 15:07
Medlem
Milan.Barcas avatar
Citat:
Jo det var väl det dom hoppades på att vi som säger Negerboll ska dö ut inom kort, jag kommer iallafall kalla det negerboll ända in i döden.
Jag vet inte vad jag skulle ge dig för att du skulle säga negerboll till den här killen

Påminner mig faktiskt om Sunes sommar. När han säger, eller ska säga "Niggerballs". Den mannen hade Balls of Steel som man säger
Senast redigerad av Milan.Barca 2012-01-02 kl. 15:11.
Citera
2012-01-02, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milan.Barca
Jag vet inte vad jag skulle ge dig för att du skulle säga negerboll till den här killen

Påminner mig faktiskt om Sunes sommar. När han säger, eller ska säga "Niggerballs". Den mannen hade Balls of Steel som man säger

Haha ja inte skulle jag ha något problem o säga det till honom vad ska han göra? jag är för snabb för honom och jag har säkerligen väldigt mycket bättre kondis

Men nu säger jag bara chokladboll då det är det jag är uppväxt med att det heter så
Citera
2012-01-02, 15:36
Medlem
arkealg1980s avatar
Citat:

Nu finns det säkert en massa bilder på icke negrer som också är jättestora och starka, men nu var ju inte detta en "min pappa är starkare än din pappa" tävling.
Citera
2012-01-02, 15:38
Medlem
Milan.Barcas avatar
Citat:
Nu finns det säkert en massa bilder på icke negrer som också är jättestora och starka, men nu var ju inte detta en "min pappa är starkare än din pappa" tävling.
Skulle du säga det till honom?
Citera
2012-01-02, 15:56
Medlem
arkealg1980s avatar
Citat:
Skulle du säga det till honom?

Ja vad är det som skulle hindra mig?
Om han nu tycker att det är värt att döda någon för det så kör på det då, jag bryr mig inte vem jag säger det till då det heter Negerboll.
Citera
2012-02-08, 04:09
Medlem
arkealg1980s avatar
Känns som att jag pga av min ilska till saker som detta måste bumpa tråden en sväng, det måste väl finnas någon som har hört något om detta verkligen kommer att bli verklighet.
Citera
2012-02-08, 17:06
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhul
Själv säger jag inte negerboll, men det är en personlig preferens då det låter så löjligt.
Nej det är inte pk men är man uppvuxen på 70-talet är det fullt naturligt att säga negerboll.
Däremot har jag vant mig av att säga det och kallar det numera chokladboll.
Citera
2012-02-08, 17:29
Medlem
arkealg1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Nej det är inte pk men är man uppvuxen på 70-talet är det fullt naturligt att säga negerboll.
Däremot har jag vant mig av att säga det och kallar det numera chokladboll.

Kommer också på mig själv ibland att jag faktiskt säger Chokladboll, men kommer fortsätta av ren princip att säga Negerboll.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in