2012-01-01, 14:26
Bannlyst
Jag är med!
Citera
2012-01-01, 14:49
Medlem
SpaaderKnekts avatar
Jag är på.
Citera
2012-01-01, 15:07
Bannlyst
Jag är på.
Citera
2012-01-01, 15:35
Medlem
Carlozs avatar
Vill minnas att jag efterfrågade en tävling i PowerPlay för någon månad sedan, men då fick jag ingen respons och det rann ut i sanden.

Men självklart ska man vara med Count´me in!

Må bäste tippare vinna!
Citera
2012-01-01, 20:46
Medlem
elimicmats avatar
Ser ut att bli bra respons på detta. Runt 12-13 stycken redan och en vecka kvar. Många PP spelare som än så länge lyser med sin frånvaro, så vi bör ju bli en 20 stycken.

Det betyder att om man går för seger så har man ett snittsystem på 500 rader. Det är ändå inte så hemskt stort. Första tanken var "10000 rader???". Nu har den gode nattskenet blivit galen, det kommer bli bauta-system hela tiden, men det var bra uträknat.

OnT: Om jag har fattat det hela rätt så den enda glädjen av att sätta alla rätt är att man troligtvis inte åker ut den omgången. De fiktiva pengarna man ev vinner en omgång går alltså inte in på våra låtsas konton??
Citera
2012-01-01, 21:01
Medlem
navelluddarns avatar
Låter sköj..fattade inte om man måste anmäla sig innan eller ej så här är jag.
Citera
2012-01-01, 21:04
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat
OnT: Om jag har fattat det hela rätt så den enda glädjen av att sätta alla rätt är att man troligtvis inte åker ut den omgången. De fiktiva pengarna man ev vinner en omgång går alltså inte in på våra låtsas konton??

Nej, inget kapital fylls på något sätt på under tävlingens gång, som det även står i reglerna.

Citat:
Ursprungligen postat av navelluddarn
Låter sköj..fattade inte om man måste anmäla sig innan eller ej så här är jag.

Man måste presentera en rad innan spelstopp i första spelomgången för att vara med, men för att vi ska veta ungefär hur många vi blir är det ju trevligt om man talar om innan att man tänker vara med
Citera
2012-01-01, 23:49
Medlem
Jelis avatar
Är på.. dock så gav jag bort mina fantasipengar i julklapp =(
Citera
2012-01-02, 05:19
Medlem
Langsdales avatar
Hur många omgångar kör vi? Tänkte så man inte går in stort och spelar för ca 2 000 kr per omgång och det är 20 omgångar, så sitter man där i klistret direkt.
Citera
2012-01-02, 05:22
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Hur många omgångar kör vi?

Om du tänker efter vilket upplägg det är på tävlingen är jag övertygad om att du kommer på hur du ska lista ut antalet omgångar.
Citera
2012-01-02, 05:33
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Om du tänker efter vilket upplägg det är på tävlingen är jag övertygad om att du kommer på hur du ska lista ut antalet omgångar.

Jag frågade för att vara säker. Det bör väl vara tills det bara är en kvar? Alltså ingen gräns om hur många omgångar det blir. Är lite seg såhär på morgonkvisten.
Citera
2012-01-02, 05:38
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Jag frågade för att vara säker. Det bör väl vara tills det bara är en kvar? Alltså ingen gräns om hur många omgångar det blir. Är lite seg såhär på morgonkvisten.

Firar du redan morgon, du? Här börjar det vankas sänggående.

Ja, självklart blir det så. Om vi blir 20 deltagare som lägger ett system i första omgången kommer antalet omgångar att bli 19 stycken, eftersom en åker ut varje gång. Du kommer då att ha råd att lägga ett system för max 526 kr per omgång (10 000/19) om du fördelar dina pengar jämnt över omgångarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in