• 1
  • 2
2011-12-31, 03:10
Medlem
Hej, visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden men vafan, vi gör ett försök här!

Nu är det så att jag bor fortfarande hemma med min mor och min syster som är yngre än mig i en relativt liten lägenhet. Min syster är just nu 14, fyller 15 i maj och hon har nu för första gången skaffat sig pojkvän, en lite äldre herre än henne själv. Med pojkvän kommer också sex, så nu har hon förlorat oskulden med hennes nya kille och så vidare. För att komma till poängen, jag var nyss ute i kökat för att hämta en fredagsöl sådär ''casual'' som det blir då jag hör något märkligt ljud kommandes från hennes rum (det ligger i kontakt med köket). Jag smög närmare på och hade örat mot dörren och lyssnade, det var stön, från henne. Det var första gången jag insåg att hon verkligen hade sex, blev sjukt upphetsad, det i sig känner jag att det är lite omoraliskt och sjukt men vafan, det ligger väl i min natur som kille (det är iallafall vad jag intalar mig, haha). Varför jag vänder mig till er kära flashback medlemmar är för att jag vill veta hur man kan gå till väga att t.ex lyssna av hennes rum och lite dylika saker? Jag har tillgång till hennes laptop som alltid står på hennes rum, jag har tillgång till hennes rum överhuvudtaget liksom. Vad kan jag göra för att lyssna av/kolla på när det händer liksom? Har icke råd med dyr spion utrustning, har en vanlig digital kamera dock, det är väl det enda jag kommer och tänka på.

Tack på förhand. (Förlåt för dålig stavning, särskrivningar och icke-indelad text men nu på kvällskvisten orkar jag verkligen inte)

Håll OT borta, snälla.
Senast redigerad av heelflip1 2011-12-31 kl. 03:35.
Citera
2011-12-31, 03:47
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Ytterst onödigt att kasta skit på honom. Hans liv och således hans val.

Vad är du intresserad av? Att spela in en sexakt eller att snoka i hennes dator? För är det sånt du vill ha så är det väl bara att börja söka igenom hennes dator och leta bilder?
Citera
2011-12-31, 04:05
Medlem
raugers avatar
Spela in på laptopen med webcamen?
Citera
2011-12-31, 04:19
Medlem
G-punktens avatar
Jävla sopor som lackar... stick!

Om du har en gammal telefon som du inte använder så kan du tejpa fast den under hennes säng. Köp comviq kompis till båda så ni ringer gratis per minut. Ha på telefonerna 24/7. Tillslut kommer dom ha sex och du komme kunna lyssna genom hörlurar i din mobil. Allt jag kommer på än så länge..
Citera
2011-12-31, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Ytterst onödigt att kasta skit på honom. Hans liv och således hans val.

Vad är du intresserad av? Att spela in en sexakt eller att snoka i hennes dator? För är det sånt du vill ha så är det väl bara att börja söka igenom hennes dator och leta bilder?
Spela in sexakt blir svårt, jag antar att dom knullar utan lampor på, hennes dator har jag redan hittat lättklädda bilder på och en kvalité bild på tuttar.

Citat:
Ursprungligen postat av rauger
Spela in på laptopen med webcamen?
Har ingen webcam på den.

Citat:
Ursprungligen postat av G-punkten
Jävla sopor som lackar... stick!

Om du har en gammal telefon som du inte använder så kan du tejpa fast den under hennes säng. Köp comviq kompis till båda så ni ringer gratis per minut. Ha på telefonerna 24/7. Tillslut kommer dom ha sex och du komme kunna lyssna genom hörlurar i din mobil. Allt jag kommer på än så länge..
Jävligt smart faktiskt, kreativt och bra, mycket tack och bock till dig, min herre!

EDIT: Så jag kan i princip ha ett samtal på flera dagar mellan dem två telefonerna utan kostnad överhuvudtaget?
Senast redigerad av heelflip1 2011-12-31 kl. 04:34.
Citera
2011-12-31, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heelflip1
Så jag kan i princip ha ett samtal på flera dagar mellan dem två telefonerna utan kostnad överhuvudtaget?

Bryts senast efter 2 timmar, oftast tidigare pga. skittelefon/skitnät.
Citera
2011-12-31, 05:27
Medlem
cschrilles avatar
TS bad inte om moraltanter som ska kommentera om att det är sjukt osv.

Finns relativt billiga kameror i form av olika vardagsobjekt, eller bara väldigt små så dom inte syns.

http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?...Alarm%20Clock& borde fungera i sovrummet eller i källaren (kräver nog en bra anledning)

Eller så rusar du in naken, med en mask, sätter på henne och sedan springer därifrån.
Citera
2011-12-31, 06:35
Medlem
encephalizations avatar
Utan att lagga nagra moraliska tyngder, jag kan inte lata bli att undra om TS har reflekterat over de juridiska aspekterna av det hela?

Telefonerna, har precis som posten ett par upp, sina granser och lar aven oka risken for att bli upptackt.
Citera
2011-12-31, 06:50
Medlem
kakikurarumasus avatar
Citat:
Spela in sexakt blir svårt, jag antar att dom knullar utan lampor på, hennes dator har jag redan hittat lättklädda bilder på och en kvalité bild på tuttar.

Värmekamera
Citera
2011-12-31, 07:09
Medlem
Har hon webbkamera på sin dator? Försök komma åt den från din dator så du kan spela in när som helst.
Citera
2011-12-31, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barackana
Har hon webbkamera på sin dator? Försök komma åt den från din dator så du kan spela in när som helst.
Har du några instruktioner på det?

EDIT: Kan sätta i en webcam i hennes dator på det viset liksom, hon skulle inte bry sig och skulle inte fråga varför heller så det är inget problem, men hur gör jag det som du sa?
Citera
2011-12-31, 07:39
Medlem
bananingvars avatar
Citat:
Har du några instruktioner på det?

EDIT: Kan sätta i en webcam i hennes dator på det viset liksom, hon skulle inte bry sig och skulle inte fråga varför heller så det är inget problem, men hur gör jag det som du sa?
Installera en lämplig trojan för ändamålet på hennes dator.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in