greets, jag tog bort ett program från min dator och ångrar det nu i efterhand och skulle gärna vilja ta tillbaka det, problemet är att programet ej kan laddas ner längre.
greets, jag tog bort ett program från min dator och ångrar det nu i efterhand och skulle gärna vilja ta tillbaka det, problemet är att programet ej kan laddas ner längre.
Vad göra?
tack på förhand.
Du kan återställa registret till en viss tidpunkt, men för att återställa de raderade filerna måste du in på den partition Windows lagrar raderade filer, detta kan du simpelt göra med Nero RescueAgent (Nero 10).
Systemåterställning återställer inte program, bara systemfiler och inställningar.
Exakt vad jag sa:
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Du kan återställa registret till en viss tidpunkt, men för att återställa de raderade filerna måste du in på den partition Windows lagrar raderade filer, detta kan du simpelt göra med Nero RescueAgent (Nero 10).
Systemåterställning återställer inte program, bara systemfiler och inställningar.
Återställer inte det installerade programmet nej, men återskapar programmet om det låg på datorn innan det ev kastades! Då har han programmet och kan installera det igen;-)
Gjorde det misstaget och slängde en mapp ( som jag trodde var tom) där det tydligen låg massa bilder och dyl i. Återställde datorn till några dagar innan och fick tillbaka allt.
Återställer inte det installerade programmet nej, men återskapar programmet om det låg på datorn innan det ev kastades! Då har han programmet och kan installera det igen;-)
Gjorde det misstaget och slängde en mapp ( som jag trodde var tom) där det tydligen låg massa bilder och dyl i. Återställde datorn till några dagar innan och fick tillbaka allt.
Du kan inte via systemåterställning få tillbaka mappar och filer.
Citat:
Ursprungligen postat av http://windows.microsoft.com/sv-SE/windows7/System-Restore-frequently-asked-questions
Systemåterställning påverkar inte privata filer som e-post, dokument eller foton, vilket innebär att verktyget inte kan användas för att återställa en borttagen fil. Om du har säkerhetskopierat dina filer kan du återställa dem från en säkerhetskopia.
Du kan dock återställa filerna om du använder Windows Säkerhetskopiering, se denna länk för en guide om hur man återställer en fil med hjälp av Windows Säkerhetskopiering.
Annars finns ju Nero RescueAgent, som jag skrev innan, ett utmärkt verktyg för just din ändamål.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!