• 1
  • 2
2011-12-30, 10:09
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Vilken drog tycker ni är mest soft om man ska chilla framför datorn och lyysna på musik och då menar jag att det ska bli skönt att lyssna på musik som det blir på GHB och Metylfenidat och även höga doser Benzo som typ 6 mg Xanor utan någon vidare tolerans... Fick 9 mg xanor igår 3 mg vid 9 tiden sen 6 mg vid 11 tiden och jag känner mig fortfarande flöddrig, det är de som är konstigt eftersom det har en kort halveringstiden så jag borde inte kännan ågot idag men beror väl på att jag tog 9 mg Xanor på kvällen igår och deeto mer man tar desso längra sitter det väl i antar jag så jag tog nydd 6 mg till.

Mvh
Citera
2011-12-30, 10:12
Medlem
galne-golems avatar
Oxy eller en holk.
Citera
2011-12-30, 10:18
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galne-golem
Oxy eller en holk.

Är jävligt sugen på Oxy men har ingen som säljer de tyvärr ( Holk gillar jag inte.

Dom drogerna som jag har tänkt är följande:

GHB
Benzo
Metylfenidat
Amfetamin
MDMA
Ketamin för jag har aldrig testat de. Sen kan jag ta vilka droger jag kommer över bara man inte blir aggressiv av dom

Mvh
Citera
2011-12-30, 12:31
Medlem
Kashis avatar
Komma hem efter fest något berusad på alkohol och lyssna på reggae är uppskattat.
Annars är det röka holk som gäller för min del, mysigt sätt att uppleva djupet i musiken och man känner sig så delaktig som lyssnare.

Har inte riktigt chillat på MDMA men jag kan tänka mig det borde vara magiskt att lägga sig i sängen på en kramgo kudde till fet psykechill.
Citera
2011-12-30, 12:51
Medlem
foshobros avatar
Jag tycker det är väldigt skönt på centralstimulanter. Klar, fokuserad och när man snöar in på något är det helt underbart. Som i natt körde jag 2-flouroamfetamin och 3,4dmmc. Satt i en 6 timmar lång ritsession med lugn musik i lurarna. Och musiken blir så mycket bättre, Man kan urskilja varenda ton för sig. Lite röka på detta för att justera till sig när man blir för stissig så är man i himmelriket

Men visst opioider tar jag ju heldre om jag bara ska ligga på soffan och mata säsong efter säsong av någon skön serie.
Citera
2011-12-30, 13:26
Medlem
BigFatCones avatar
Med tanke på att du skriver just chilla så skulle jag säga cannabis eller valfri opiat/opioid. Annars är musiken alltid bättre när man har knarkat.
Citera
2011-12-30, 13:28
Medlem
Dope-ManXXXIs avatar
Men ni som har testat Mytfenidat och GHB, dom drogerna är skönast att lyssna på musik enligt mig och jag har testat ganska mkt.. Amfetamin är också jävligt skönt till Musik även benzo när man blir skön.
Citera
2012-07-12, 22:48
Medlem
papaversomniferums avatar
Heroin och andra opioider. Det finns få saker, om någonting alls, som slår att få sätta sig ned i lugn och ro med ett glas vin och blanda i ordning en fix. När man injicerat når man total sinnesro och får en paus från livets alla problem. Att bara sitta och nodda till ljuv, lugn, melankolisk musik med en cigg i mungipan är det bästa som finns.
Citera
2012-07-13, 03:41
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Med tanke på att du skriver just chilla så skulle jag säga cannabis eller valfri opiat/opioid. Annars är musiken alltid bättre när man har knarkat.

Japp! Musik - by knarkers for knarkers.

Imho så är gåsen och/eller några bira det bästa när man bara ska softa och lyssna på lite musik.
Ska man däremot ut på nån tillställning och lyssna så är syran (eller valfri hallucinogen) den bästa skiten. MDMA går väl ockå an, men det är så jävla urvattnat.

Att lyssna på musik hemma på CS är värdelöst dock (förutom just MDMA då), hinner ju bara komma förbi introt innan man slutar lyssna på musiken och börjar sortera DVDfilmer istället..
Citera
2012-07-13, 05:35
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Japp! Musik - by knarkers for knarkers.

Imho så är gåsen och/eller några bira det bästa när man bara ska softa och lyssna på lite musik.
Ska man däremot ut på nån tillställning och lyssna så är syran (eller valfri hallucinogen) den bästa skiten. MDMA går väl ockå an, men det är så jävla urvattnat.

Att lyssna på musik hemma på CS är värdelöst dock (förutom just MDMA då), hinner ju bara komma förbi introt innan man slutar lyssna på musiken och börjar sortera DVDfilmer istället..

Ja, eller sprider ut allting du äger på golvet eftersom du letar efter en bränd skiva med Låẗen med stor L på.
Citera
2012-07-13, 08:20
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
6-APB lätt! Det är som mdma fast bättre!
Citera
2012-07-13, 11:39
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det är skönt att sitta och chilla på sub. Och musik är härligt att lyssna på när man rökt på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in