2011-12-30, 00:03
Medlem
Hej fb!

Jag har tänkt starta en webshop men gör det utan företag samt att det inte är saker jag vill "skryta" med så tänkte höra om någon vet något bra webhotel samt vart jag kan skaffa domännamn så att jag fortfarande kan vara annonym?

Vill att det ska vara så lätt som möjligt att registrera sig samt att det ska vara ett stabilt hotell för ca 100-300 unika besökare per dag, samt att det ska vara fritt från krångel.

Tips samt råd om erfarenheter uppskattas.

mvh
Citera
2011-12-30, 00:13
Moderator
Protons avatar
ÖDIT -> Webhotell&webserver /Mod
Citera
2011-12-30, 00:33
Medlem
Har gjort ett namn på denna sidan https://internetbs.net/en/domain-name-registrations/ som jag fattat ska vara säker?
På infon om mig så skrev jag ju mitt namn men är et något dom kan lämna ut eller så? För kryssade även i en ruta som handlade om private WHOIS.
Citera
2011-12-30, 00:41
Medlem
kiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beffet
Har gjort ett namn på denna sidan https://internetbs.net/en/domain-name-registrations/ som jag fattat ska vara säker?
På infon om mig så skrev jag ju mitt namn men är et något dom kan lämna ut eller så? För kryssade även i en ruta som handlade om private WHOIS.

Vill man vara anonym, varför skriva sitt riktiga namn om man inte behöver?
Citera
2011-12-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilus
Vill man vara anonym, varför skriva sitt riktiga namn om man inte behöver?

De rutorna var man tvungen att fylla i men visst, man kan säkert fakea namnet där, borde jag ha gjort det är då frågan? :S
Citera
2011-12-30, 01:23
Medlem
psyDucks avatar
Citat:
De rutorna var man tvungen att fylla i men visst, man kan säkert fakea namnet där, borde jag ha gjort det är då frågan? :S

Nej det tycker jag absolut inte du behövde göra. För du vet vad man brukar säga, ärlighet varar alltid längst!

Speciellt när man ska sälja knark på internet.
Citera
2011-12-30, 02:24
Medlem
Tog bort det och skrev i nått randomnamn, antar att inget sparas i deras databas utan att det ersätts.
Men en annonyn webserver att lägga upp filerna på som accepterar wordpress, någon som vet?

Mvh
Citera
2011-12-30, 09:55
Medlem
SchackMatts avatar
Citat:
Tog bort det och skrev i nått randomnamn, antar att inget sparas i deras databas utan att det ersätts.
Vill du ta den risken? Visserligen sitter Internet.bs i Bahamas, men när det gäller bekämpning av narkotika samarbetar de allra flesta länderna.

Citat:
Men en annonyn webserver att lägga upp filerna på som accepterar wordpress, någon som vet?
Du kan ta vilket webbhotell som helst och registrera dig med falska uppgifter. Se bara till att hitta ett webbhotell som stöder betalning per Paysafecard, Ukash, Liberty Reserve, eller annan anonym betalningsmetod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in