2011-12-29, 13:57
Medlem
Mr Blås avatar
Datorn gick och strulade och bestämde mig för att blåsa den och reninstallera igen. Var HELT säker på att jag hade alla produktnycklar och koder i en låda. I den lådan låg nu lite bokmärken, kexsmulor och Barbiegrejor. Ngn av de små har länsat lådan och skickat konvolutet på golvet vilket direkt triggar frugans städreflexer. Allt på golvet skickas utan vidare koll. Produktnyckeln till mitt Windows 7 upgrade-kit från Acer (oktober 2009) är alltså borta.
Läste (tydligen inte tillräckligt noggrant) att man kunde skapa en systemreparationsskiva. En sådan är skapad men trodde ju i min enfald att det var en sådan skiva man kunde ladda in operativet på nytt med om man bestämde sig för att göra nyinstallation med bara de önskade programmen. En sån skiva vissa hämtar på sajter som Pirate Bay alltså. Gör jag bara fel när jag skall ladda in på nytt med skivan? Om det inte går att göra på det viset - finns det ngt sätt att utläsa produktnyckel från datat på skivan eller är jag fast med Vista nu?
Tacksam för svar - har 29 dagar på mig :-S

Herr Grön
Citera
2011-12-29, 19:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd rensad på felplacerade inlägg. Om ni nu ska snacka om WGA/Crack/Loader så gör det i denna tråd -> https://www.flashback.org/t1026161

Om nu TS efterlyser mer hjälp om utförandet om WGA/Crack så hänvisas även detta till ovan länk.

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in