• 2
  • 3
2012-01-03, 13:23
Medlem
Eftersom hon bott hos er så länge, tror jag inte hon gått tillbaka till sitt gamla hem. Hon är säkert rädd och ligger och trycker någonstans. Gå ut på natten då det är lugnt ute och ropa, mycket och länge. Hon kanske inte kommer just då, men hör er och drar sig hemåt. Lägg ut mat på natten, då inga fåglar är uppe. De flesta katter brukar hålla sig kring stället de försvann i från.
Citera
2012-01-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soffilina
om någon hittar henne och tar henne till en klinik så bör kliniken absolut kolla i id-registret. detta kan även en privatperson göra via skk´s hemsida.

Du är medveten om att även Sverak har ett id-register? Jag hoppas verkligen polis/veterinär kollar båda annars missar dom nog många katter.
Citera
2012-01-05, 21:39
Medlem
soffilinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marylie
Du är medveten om att även Sverak har ett id-register? Jag hoppas verkligen polis/veterinär kollar båda annars missar dom nog många katter.

jodå =)
men dom reggas väl både i skk's ägarregister och swerak (raskatterna)? vi fyller iaf alltid i även en chipmärkningslapp som vi skickar till skk.

jag har aldrig varit med om att jag inte funnit en märkt katt i skk's ägarregister
skulle jag inte finna den där skulle jag kolla vidare, det hoppas jag innerligen alla gör.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in