Vill kunna dricka kaffe pga det koffein man får som hindrar en från att inte bli trött (koffein gör inte att du blir piggare).
men nu till mitt problem, smaken är helt ok, men det är det faktum att min mun blir torr trots salivstimulerad kost efteråt (äpple tex) och smaken av kaffe sitter i hela dagen. Lägger sig som en beläggning på tungan och är inget som försvinner av tandborstning och/eller tungskrapning.
Så.. vill inte äta piller, men vill ändå få samma effekt som i vanligt kaffe.
Vill kunna dricka kaffe pga det koffein man får som hindrar en från att inte bli trött (koffein gör inte att du blir piggare).
men nu till mitt problem, smaken är helt ok, men det är det faktum att min mun blir torr trots salivstimulerad kost efteråt (äpple tex) och smaken av kaffe sitter i hela dagen. Lägger sig som en beläggning på tungan och är inget som försvinner av tandborstning och/eller tungskrapning.
Så.. vill inte äta piller, men vill ändå få samma effekt som i vanligt kaffe.
Vet inte riktigt om jag förstår vad du är ute efter, men dricker du te med mycket socker så håller du dig vaken ett tag, garanterat. Jag brukade föredra te med socker, framför kaffe, när jag skulle vara vaken under nätterna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!