2012-02-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snelhesten
Och? Man kan agera omoraliskt även om man inte skadar någon rent fysiskt, och det blir inte mindre omoraliskt för att han "ändå har råd", lika lite som det blir okej att stjäla för att någon är rik. Vilka infantila resonemang...

Kanske det, men det behöver ju inte vara negativt i sig. Om den används till att skambefläcka olika negativa saker (som t ex drinkluderi) så skulle ju dessa inte kunnat agera på det sättet i lika stor utsträckning, vilket såklart bara hade varit positivt.

För vem vill egentligen ha att göra med en kvinna som låtit sig sjunka så lågt att hon använt sin sexualitet till att träffa människor bara för skiten de kunnat bjuda på? Det tyder på att hon är billig, manipulativ och icke-duglig att ha som flickvän, varför skulle jag då vilja ha henne som en sådan?

Ett trasigt auktionsobjekt.

Hade det endast handlat om att de inte väljer mig så skulle jag ju inte haft något emot att ha en sådan tjej som flickvän, eller hur? Det faktumet att jag har det tyder dock på att din lilla "teori" inte kan stämma

Som jag sa innan; att bli äcklad av ett ruttet beteende innebär inte att man automatiskt blir rutten själv, än mindre att det skulle göra en ännu ruttnare. Och som jag även sa innan så är det inte relevant, för min eventuella ruttenhet består isåfall av något helt annat än diskussionen i fråga.

Man kan inte diskvalificera argument genom att hävda att pesonen själv är dittan och dattan, när ska du fatta det?

Ja visst gör det? Av människor som saknar moral till att börja med...

Som jag sagt 1000 gånger; min egen person är INTE relevant för det jag har att säga, fatta det någon gång. Och jag bryr mig inte heller om dig, dina kvinnor och ditt liv.

Det verkar som du är väldigt negativ till olika former av sociala spel. Men...då frågar jag; hur skulle kontakten mellan män och kvinnor se ut i ett samhälle utan sociala spel? Nu menar jag på ett väldigt konkret sätt.
2012-02-29, 22:41
Bannlyst
Citat:
Som jag sagt 1000 gånger; min egen person är INTE relevant för det jag har att säga, fatta det någon gång. Och jag bryr mig inte heller om dig, dina kvinnor och ditt liv.

Och jag har sagt till dig att allt hänger på din person. Om och om igen. Du måste ändra dig, för annars skiter tjejerna i dig och dina likar - och du kommer att fortsätta vara en bitter djävul. Och när du ligger sex fot under marken så är det för sent.

Men var och en är sin lyckas smed, och jag har sagt var jag hade att säga till dig - flera gånger.
God natt & gott liv.
2012-02-29, 23:08
Medlem
snelhestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Det verkar som du är väldigt negativ till olika former av sociala spel. Men...då frågar jag; hur skulle kontakten mellan män och kvinnor se ut i ett samhälle utan sociala spel? Nu menar jag på ett väldigt konkret sätt.

Det beror ju på vad det är för "spel" till att börja med (och om dessa missbrukas).
2012-02-29, 23:24
Bannlyst
Citat:
Det beror ju på vad det är för "spel" till att börja med (och om dessa missbrukas).

Det finns inget som heter "missbrukas" i detta sammanhanget. Det är en vanföreställning av dig. De spel som uppstår, gör det som en konsekvens av mänskligt samspel och är därmed defintionsmässigt egenltigen amoraliska och har sitt existensberättigande i sig självt. Och det vet du själv. För när du kallar Ariadne för fnask, hora och luder, så vet du att du inte bryter mot några regler (annat än lagen möjligtvis...). Sen ska samma person(du) tydligen komma att säga att vissa spel i saken kan missbrukas. Jo, så är det...så fungerar det där ute med människorma (de är inte så vackra). Sån är du - med din "moral"... Fulast och elakast av alla i tråden senaste tiden: Du ska moralisera över (andras) spelande...
2012-02-29, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaMan
Grejen är att de flesta tjejer vill vara "fina flickor". De är livrädda för att prutta, att det ska låta när de går på toa, och de har svårt att kalla sin fitta för fitta. Sen när det kommer till sex så är det samma sak där, att knulla och erkänna och visa att man vill är delikat problem för många tjejer. Sen är de så att lägger de korten fel, så riskerar de att bli kallade för horor i år framåt!

Detta ska man ha i åtanke, att det är din uppgift att våga, att "vara vulgär", att vara kåt osv. Tjejen vill inte minst för sig själv gärna oftast låta sakerna framställes "så att de blev på det sättet det blev". Detta är väldigt viktigt att som kille fatta. Ni måste vara beredda att våga och också stå där med skammen när hon ser ut som ett frågtecken. Då ska du tänka, jaja, vi får se på vilket humör hon är på nästa gång, och låtsas lyssna till hennes falska föreläsning. Eller så byt tjej om hon är penetrerbar som granit.

Alltså, det är viktigt att inte ta sig själv, tjejen, sexen, kärleken och livet övht på för stort allvar. För litet är inte heller bra, det vet alla. Men för stort allvar, jag då förhindras man att leva det. Men att lära känna tjejer, förstå dem och styra dem, det tar lång tid att lära sig och ytterst få lär sig hantera vilken tjej som helst.

Vad jag försöker säga är, att när jag har eller vill ha sex med tjejer, då är dem mina sexobjekt - och inget annat! Och det är vad de vill vara!!!!!!!!!!!!!!! (hörde du?) Så ta för dig, var vulgär, våga, ta henne på fittan, kyss henne. Gör vad fan du vill. Nämen, du fötsår grejen. Sex är något vi äger. Det är min kuk, och fittan är hennes, och våra kroppar tillhör oss själva. Ingen djävul har egentligen med dem att göra (men samhället och omgivningen försöker "styra" oss...).

En grej jag brukar köra med när jag får "motstånd" är att normalisera och stå för mina "vulgära handlingar". T.ex. jag nyper henne i stjärten, och då frågor hon ilsket: "Varför gjorde du så?". Så svarar jag t.ex. "Jag kände för det. Jag såg en fin rumpa framför mig och kunde inte låta bli.". Det här är det mycket psykologi i, ofta brukar det förkorta "vägen" till själva sexen. Hon vet vad du vill och är säker i det, och det ger en slags trygghet för henne. För det är du som är ansvarig, dirty. Inte hon. Samtidigt så är hon smickrad över att vara ett sånt utsökt sexobjekt som du beskrier henne som (och hon oftast också är faktiskt!). Så normaliseringsmetoden är bra på alla plan. Man ska inte flamsa och tramsa som MontanaT, utan stå för sin sexuella kåthet, och avdramatisera den.

Okej, det var lite om det. Men jag ville ge dig några snabba och viktiga råd, kanske de viktigaste.

Nu är jag ingen expert men jag måste säga att dina tankar i denna post tycks vara konstruktiva och kanske som du själv säger, "kanske de viktigaste".
Senast redigerad av Pu 2012-02-29 kl. 23:30.
2012-02-29, 23:40
Medlem
Citat:

Än så länge inte ett enda konkret ord om hur du tänker dig att kontaken ska gå till! presentera dina egna tankar. Hur föreställer du dig att det ska gå till i en idealsituation´?
2012-03-01, 00:17
Medlem
Ni Gertrud, Snelhest och vad fan ni heter verkar psykiskt sjuka så jävla mycket tid som ni lägger på att raljera här. Så förbannat trött på era inlägg.

När vi får vi se någon uppdatering av MontanaT?
2012-03-01, 01:06
Medlem
strontium44:Han är avstängd för ohörsamhet. I övrigt håller jag med, de borde starta en egen tråd om hur fruntimmer skall tas (fast det kommer aldrig bli av dem ), nu drunknar ju alla bra inlägg i deras tangentala diarré.
2012-03-01, 01:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av strontium44
Ni Gertrud, Snelhest och vad fan ni heter verkar psykiskt sjuka så jävla mycket tid som ni lägger på att raljera här. Så förbannat trött på era inlägg.

När vi får vi se någon uppdatering av MontanaT?

Citat:
Ursprungligen postat av Logoped
strontium44:Han är avstängd för ohörsamhet. I övrigt håller jag med, de borde starta en egen tråd om hur fruntimmer skall tas (fast det kommer aldrig bli av dem ), nu drunknar ju alla bra inlägg i deras tangentala diarré.

Äh, vilka snygga åsiktspoliser. TS blev avstängd för att tillämpade din metod på kvinnor i sin egna tråd. Det kanske vittnar bra om den mytoman han var. Skälen till varför han är en mytoman har jag redogjort för - med hans fabricerade "bevis"...
Nej, vi får vara här mer än vad ni är. Det är ni som är off topic...
2012-03-01, 01:44
Medlem
Grimmjows avatar
Jag kan bekräfta att det är sant, då jag har kontakt med en av hans s.k. "gurus" (f.ö. legend inom svenska pickupvärlden)
2012-03-01, 01:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grimmjow
Jag kan bekräfta att det är sant, då jag har kontakt med en av hans s.k. "gurus" (f.ö. legend inom svenska pickupvärlden)

Vad är sant?
2012-03-01, 02:45
Medlem
Grimmjows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaMan
Vad är sant?

MontanaT's framgångar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto