2011-12-28, 20:22
Medlem
Aldarons avatar
Hur br man sig t fr att se vilken inkomst man har haft shr lngt under 2010? E-legitimationen fungerar fan aldrig, men det kvittar eftersom de delar som krver den, och har relevant info, r stngd hos skatteverket.
Citera
2011-12-28, 20:25
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Din arbetsgivare, lnespec, historik p banken etc.. Men du verkar ju vara mentalt efterbliven.
Citera
2011-12-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Din arbetsgivare, lnespec, historik p banken etc.. Men du verkar ju vara mentalt efterbliven.

Titta p din sista lnespecifikation.
Citera
2011-12-28, 20:29
Medlem
Vad shr lngt under 2010?

r 2011 nu....
Citera
2011-12-28, 20:34
Medlem
Aldarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brollio
Vad shr lngt under 2010?

r 2011 nu....

Jag menade 2011 naturligtvis, skrev utan att tnka mig fr lite. Jag pluggar, fr csn och har 2 andra jobb. Det r meckigt att g igenom all bankhistorik fr att hitta det som kommer in som +. Jag trodde att det fanns ett enkelt vis att ta reda p det om man inte hade lnespec eller ork att g igenom bankhistoriken. Men strunt samma, jag ordnar det och trden kan lsas.
Citera
2011-12-29, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton

Titta p din sista lnespecifikation.
Vad menar du med det du skrev?
Citera
2011-12-29, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Vad menar du med det du skrev?

Brukar st ackumulerad bruttoln eller liknande p den, allts hur mycket du hittills ftt i ln under ret. Har TS d tv jobb kan han kika p lnespec A och lnespec B och sen lgga ihop summorna med enkel addition, works like magic!
Citera
2011-12-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheCake
Brukar st ackumulerad bruttoln eller liknande p den, allts hur mycket du hittills ftt i ln under ret. Har TS d tv jobb kan han kika p lnespec A och lnespec B och sen lgga ihop summorna med enkel addition, works like magic!