2011-12-28, 20:22
Medlem
Aldarons avatar
Hur br man sig t fr att se vilken inkomst man har haft shr lngt under 2010? E-legitimationen fungerar fan aldrig, men det kvittar eftersom de delar som krver den, och har relevant info, r stngd hos skatteverket.
Citera
2011-12-28, 20:25
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Din arbetsgivare, lnespec, historik p banken etc.. Men du verkar ju vara mentalt efterbliven.
Citera
2011-12-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Din arbetsgivare, lnespec, historik p banken etc.. Men du verkar ju vara mentalt efterbliven.

Titta p din sista lnespecifikation.
Citera
2011-12-28, 20:29
Medlem
Vad shr lngt under 2010?

r 2011 nu....
Citera
2011-12-28, 20:34
Medlem
Aldarons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brollio
Vad shr lngt under 2010?

r 2011 nu....

Jag menade 2011 naturligtvis, skrev utan att tnka mig fr lite. Jag pluggar, fr csn och har 2 andra jobb. Det r meckigt att g igenom all bankhistorik fr att hitta det som kommer in som +. Jag trodde att det fanns ett enkelt vis att ta reda p det om man inte hade lnespec eller ork att g igenom bankhistoriken. Men strunt samma, jag ordnar det och trden kan lsas.
Citera
2011-12-29, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamton

Titta p din sista lnespecifikation.
Vad menar du med det du skrev?
Citera
2011-12-29, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Vad menar du med det du skrev?

Brukar st ackumulerad bruttoln eller liknande p den, allts hur mycket du hittills ftt i ln under ret. Har TS d tv jobb kan han kika p lnespec A och lnespec B och sen lgga ihop summorna med enkel addition, works like magic!
Citera
2011-12-30, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheCake
Brukar st ackumulerad bruttoln eller liknande p den, allts hur mycket du hittills ftt i ln under ret. Har TS d tv jobb kan han kika p lnespec A och lnespec B och sen lgga ihop summorna med enkel addition, works like magic!
Jag vet, men jag vill ha svar frn "Hamton" jag skrev lnespec fick svar " ", men sen undrade TS ver 2010, men han skrev tydligen fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in