2007-08-23, 17:43
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Han ska bli nöjesredaktör på Nättidningen Sourze så fort de stängt sin emission. CO Schlyter, Nyhlen, Greger Larsson och Staël von Holstein ska göra tidning, lol!
Jobben sprider sig som Klamydia i de där kretsarna. Alla tar över varandras jobb och alla har samma "meriter". Precis som könssjukdomar spreds bland innefolket i min stad under den glada ungdomens tid.
Citera
2007-08-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Han snurrar väl ännu av smällen från Andreas Andersson. Åkte han inte dit för nån stöld från någon polare med, laptop eller vad det var!

Ska ringa Stockholms TR i morgon och se vad jag får ut.
Citera
2007-11-02, 19:40
Medlem
showbizs avatar
Måste bara dra upp denna tråd igen. På riktigt, VART är nyllet någonstans ?

Från att ha varit skvallersveriges enhällige kung med en fet plansch mitt på Stureplan med texten "Han äger Stureplan", ute i svängen varje ons fre lör, med klickTV och alla projekt han var inblandad i till att inte ens se han på en vimmelbild längre, vad har hänt ?

Hur kan man gå från en sån spikrak "framgång" inom sin bransch, till att inte ens finnas till längre någonstans, på bara ett/två år ?
Citera
2007-11-02, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Måste bara dra upp denna tråd igen. På riktigt, VART är nyllet någonstans ?

Från att ha varit skvallersveriges enhällige kung med en fet plansch mitt på Stureplan med texten "Han äger Stureplan", ute i svängen varje ons fre lör, med klickTV och alla projekt han var inblandad i till att inte ens se han på en vimmelbild längre, vad har hänt ?

Hur kan man gå från en sån spikrak "framgång" inom sin bransch, till att inte ens finnas till längre någonstans, på bara ett/två år ?

Genom att ha gjort sig osams med folk... Killen är inte smart och speciellt inte smidig.
Citera
2007-11-02, 20:08
Medlem
Gabriel Knights avatar
Han kaske gömmer sig för maffian
Citera
2007-11-02, 21:17
Medlem
coshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyYuma
Och nej. Jag hittade ingen Daniel Nyhlén-tråd på Skvaller-forat. Det fanns några olika trådar som handlade om olika saker han skrivit om, de finns på medie-forat.

Så därför ny tråd.

Vad sägs om denna:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=338250
Citera
2007-11-02, 22:05
Medlem
Ph0nys avatar
Jobbar inte han på Glife?

EDIT: Var inte Nyhlen, det var Jönér..
Citera
2007-11-04, 03:14
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Han kaske gömmer sig för maffian

Nja, han har varit otrogen mot Vimal Kovac och blivit portad från Stureplanskrogarna i tre år.
Citera
2007-11-04, 09:27
Bannlyst
Nyhlen kommer ut med skandalbok om Stureplan

De hängs ut i ny skandalbok
Sex, knark, svartsjuka och livet i de hemliga vip-rummen.
Svenska kändisar hängs ut i en ny skandalbok om livet kring Stureplan. Huvudpersonerna är bland många andra Carola, Carl Bildt, Carolina Gynning, Peter Jöback och Fredrik Renfeldt.
- Det kommer inte bli kul för en del personer. Det kan jag lova, säger bokens författare Daniel Nyhlén.

Landets kändisar får se upp. Tidigare kändis- och tv-reportern Daniel Nyhlén, 31, släpper boken ”Det svarta spelet” om livet kring Stureplan.
– Jag ska avslöja vad som egentligen pågår bakom de röda repen inne i vip-rummen, säger författaren Daniel Nyhlén.
Daniel Nyhlén kastades in i kändislivet när han blev vimmelreporter på Se&Hör i slutet av 1990-talet.
– Till en början var jag oerhört fascinerad av det glättiga kändislivet. Det var en förbjuden värld som jag plötsligt hade fått vip-pass till.
”Äcklad av Stureplan”

I boken dras flera kända svenskar in i en värld av kokain, sex, intriger, svartsjukedraman och korruption.
– Jag såg och upplevde saker under de här åren som nog skulle göra de flesta mörkrädda. Till slut var jag bara äcklad av kändislivet och Stureplan.
Upprör hovet

Prinsessan Madeleine har länge kämpat för att få bort stämpeln som partyprinsessa och den nya skandalboken upprör hovets informationschef.
– Jag visste inte ens att det kommer en bok.
– Det är länge sedan prinsessan var på Stureplan. Det är flera år sedan, hon arbetar ju, säger Nina Eldh.

http://www.expressen.se/nyheter/1.91...-ny-skandalbok
Citera
2007-11-04, 10:31
Medlem
utters avatar
Nu har han skrivit en bok om Stureplan, snacka om att vilja göra sig omöljig. Men boken kommer säkert att ha ett underhållningsvärde så jag kommer definitivt att läsa den om jag skulle råka hitta de i en papperskorg eller så.

Citera
2007-11-04, 10:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Nu har han skrivit en bok om Stureplan, snacka om att vilja göra sig omöljig. Men boken kommer säkert att ha ett underhållningsvärde så jag kommer definitivt att läsa den om jag skulle råka hitta de i en papperskorg eller så.

du såg att jag skrev det i inlägget före dig???
Citera
2007-11-04, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crissan
du såg att jag skrev det i inlägget före dig???

Jag tänkte det först! Spegel och stjärnkast, kommer aldrig igen.

OnT:
Den boken låter som en befogad anledning att hålla sig undan ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in