2002-11-05, 23:52
Medlem
Just det, jag vill ha DMT. Ingen jag pratat med har någon aning om hur jag ska få tag i det om de överhuvudtaget vet vad det är. Jag har testat syra, svampar, salvia och lite andra dumheter men det är fortfarande DMT som är 'den helige Graal' för mig.

Om det är någon som vet hur man får tag i det så skicka gärna ett PM. Pengar är naturligtvis inget problem.
Citera
2002-11-06, 10:08
Medlem
nxstys avatar
Det finns vissa sidor där man kan köpa 5-MeO-DMT.. det är ganska dyrt men dosen man tar är ju extremt liten.

Sök på google!
Citera
2002-11-07, 03:43
Medlem
Ralf2s avatar
5-MeO-DMT är inte så roligt. När nån som inte är jag rökte 20mg var hela trippen en lång blackout som det inte finns några minnen från. Klart intensiv tripp dvs, kan ha hänt precis vad som helst, fast det kommer man inte ihåg =). Det enda positiva var efteråt, klart skön eufori. Om du tvunget ändå ska ta, prova ta mindre, kanske 10mg, då kanske man minns något också, vilket är en fördel.

Jag rekomenderar alltså gammalt vanligt hederligt DMT. Finns många sidor som säljer olika växter med DMT innehåll. Dessa får du då extrahera. Annars vore DET och DPT skoj att prova också.
Citera
2002-11-07, 08:47
Medlem
5-MeO{DIPT/DMT} är ju bara en vanlig kemikalie du kan köpa
av olika läkemedelsföretag osv. En dos DIPT eller DMT är inte speciellt
dyr men man köper oftast i lite större mängder. Ifall det är första gången
du tar någon psykedelisk drog tycker jag att du ska börja med DIPT eftersom DMT är lite mer hardcore. Förövrigt håller DIPT i sig mycket längre, och vill du ta mer så kan du ju ta 10-MeO-{DIPT/DMT}.

Happy tripping!
Citera
2003-06-17, 21:09
Medlem
sagolandets avatar
.

Var kan man köpa det i läkemedels företag????? PM mig
Citera
2003-06-18, 12:43
Medlem
Annonsen som finns här ovan för chemlab industries, www.chemlab.biz, sålde 5-meo-dipt och AMT om jag inte minns fel. Men sidan har varit nere ett bra tag. Nån som vet om de bytt adress?
Citera
2003-06-19, 04:25
Medlem
sagolandet!, PM:a mig för en surprice!
Citera
2003-06-19, 08:52
Medlem
sagolandets avatar
X

Doin

DREAM ON...
Citera
2003-06-20, 01:58
Medlem
Adress

Här finns allt möjligt:

www.vikingchem.nu
Citera
2003-06-20, 02:16
Medlem
De Larges avatar
Patetiska knarkare.
Citera
2003-07-03, 03:24
Medlem
sagolandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Patetiska knarkare.

Som du...
Citera
2003-07-04, 12:53
Medlem
"När nån som inte är jag rökte 20mg var hela trippen en lång blackout som det inte finns några minnen från."

Påpekas bör ju att 20 mg 5-MeO-DMT är en mycket stark dos. De anvisningar jag sett här och var rekommenderar 5 mg som lämplig startdos, och varnar för att det lätt blir för alldeles för mycket även om man ökar doseringen i mycket små steg.

Bambi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in