2011-12-27, 23:59
Medlem
Fishyscoops avatar
Någon som vet vart man kan hitta nya nummer av Mad Magazine? Helst i göteborg, men går bra med nätet också. Jag söker alltså amerikanska Mad, och då nya nummer från nu till något år tillbaka. Jag har sett att det ibland kan finnas något nummer i vissa Pressbyråer, men då kostar dom 100 kronor styck. Jag kan tänka mig att betala överpris då det är importerat, men hade föredragit att gå till någon affär som har mer än en tidning åt gången. (Helst någon helhjärtad serietidningsbutik.)

Hittade några nummer utomlands (europa) och då kostade dom dock mindre än 100 spänn, närmare bestämt kring 7 euro. Detta var i en serietidningsbutik som hade importerat tidningarna. Jag vet inte hur mycket man bör förvänta sig att betala i sverige?
Citera
2012-01-08, 18:49
Medlem
Gexmeisters avatar
www.amazon.com , men då får du också rätt ofta betala överpris verkar det som. Sök på tex Mad Magazine December 2011 och liknande så får du upp de olika nummerna.
Citera
2012-01-27, 11:44
Medlem
batiktrojas avatar
Kolla om dom har det på dolores.
Citera
2012-01-27, 21:31
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batiktroja
Kolla om dom har det på dolores.
Dolores har stängt sen några år tillbaka. Tyvärr... Men det måste ju finnas flera antikvariat i Götlaborg!
Citera
2012-01-27, 22:19
Medlem
batiktrojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
Dolores har stängt sen några år tillbaka. Tyvärr... Men det måste ju finnas flera antikvariat i Götlaborg!

VA!? nej! ja, jösses! Det ser jag nu. Var länge sedan jag var vid järntorget. Fan vad tråkigt!
Hm.. seriehörnan kanske är öppet fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in