• 1
  • 2
2011-12-27, 21:39
Medlem
70Ds avatar
Var inne på Kissies blogg idag och såg att hon precis hade införskaffat sig ett par s.k magic padded bum pants, ett par vadderade trosor som ger fylligare rumpa. Jag blev lite nyfiken på vad ni killar tycker om dessa? Själv hade jag aldrig vågat marknadsföra mig i stor rumpa om jag inte hade någon. Vad händer när trosan faller av framför killen man dragit hem från krogen och han inser att hennes sexiga rumpa som han fantiserat om hela kvällen bara är en tygbit som åker av i förbifarten?!

Trosorna:
http://images-ff.asos-media.com/shmo...7dba11db8e.png

Förändringen med jeans på:
http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-6064270..._2116_22809677

Tråkigt att allt ska vara så fejk nuförtiden.
Citera
2011-12-27, 21:43
Medlem
Charlatanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70D
Vad händer när trosan faller av framför killen man dragit hem från krogen och han inser att hennes sexiga rumpa som han fantiserat om hela kvällen bara är en tygbit som åker av i förbifarten?!

Blir nog knulla av ändå ska du se.

Ser verklighetstroget ut på bilderna.
Citera
2011-12-27, 21:43
Medlem
gavlips avatar
Kissie har införskaffat dessa eftersom hon tjänar pengar på att marknadsföra diverse produkter. Gå till gymmet istället och få mer muskler på rumpan.

De flesta som du drar hem från krogen lär stoppa snasen i dig så länge du är ett vackrare än ett rabiessmittad troll. Att nån vill knulla med dig är inte ett mått på nånting alls mer än att du förmodligen ser bättre ut än ett rabiessmittad troll.
Senast redigerad av gavlip 2011-12-27 kl. 21:47.
Citera
2011-12-27, 21:44
Medlem
supraas avatar
Jag hade blivit avtänd, hur sexigt är det med en blöja?
Citera
2011-12-27, 21:57
Medlem
70Ds avatar
Oj då, ska bara påpeka att detta handlar inte om att JAG funderar på köpa en sådan trosa.

Jag är sjukt nöjd med min rumpa. Faktum är att det är min mest privilegierade kroppsdel om jag ska utgå från tidigare pojkvänner. Men tyvärr kommer den snart bli en i mängden då alla plötsligt kan trolla till sig en sådan bakdel. Jag känner mig hotad. Och jag undrar framförallt om detta kommer bli lika populärt som vadderad BH framöver? Känns som att de flesta killar föredrar en stor rumpa framför ett par stora bröst och att tjejer börjar bli allt mer medvetna om det idag.
Citera
2011-12-27, 21:58
Medlem
Clawdeens avatar
Hahahahahahahaha jag är glad att mitt arsle är så pass stort att jag inte behöver den där grejen.
Och vill jag ha det mindre är det bara träna.

Ne men det är ju bra för dom brudar som ingen röv har... antar jag.

Men hade jag vart karl hade jag avlidit hellre än att se en brud i dom där trosorna.
Citera
2011-12-27, 21:59
Medlem
BaldiNs avatar
Haha, hade aldrig reagerat på det. Män (speciellt fulla män) tänker inte så långt utan vankas det knull så märker man inte att rumpan blir lite mindre.
Citera
2011-12-27, 22:08
Medlem
maryjans avatar
Tror att killar märker att det är något skumt så vida han inte är full eller efterbliven.

Trosorna va väldigt fula... Tanttrosor.
Citera
2011-12-27, 23:07
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 70D
Jag känner mig hotad.

Istället för att fundera på formen på din rumpa så fundera på om det är någon substans i alla de ljud producerar med kaklådan. Att en man vill knulla dig, säger inte nått om han tycker om dig eller inte, bara att han vill knulla, och knulla det vill alla.
Citera
2011-12-27, 23:45
Medlem
70Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Istället för att fundera på formen på din rumpa så fundera på om det är någon substans i alla de ljud producerar med kaklådan. Att en man vill knulla dig, säger inte nått om han tycker om dig eller inte, bara att han vill knulla, och knulla det vill alla.

Men hur menar du då? Att det spelar ingen roll om den putiga rumpan är äkta eller ej, det viktiga är bara att du som man får knulla? Du skulle inte bry dig om den kvinna du tar hem har en plattröv under det kurviga skalet?

Jag är helt ärligt nyfiken på vad ni killar anser, för själv tror jag att detta är något som kommer slå stort framöver med tanke på den rumpfixering som rådet i dagens samhälle. Till detta ska påpekas att jag gillar rumpor och det här är ingen tråd som handlar om komplex, utan mer om principen att manipulera sitt yttre.
Senast redigerad av 70D 2011-12-27 kl. 23:47.
Citera
2011-12-28, 00:07
Medlem
gavlips avatar
Du och många andra kvinnor verkar förväxla det att en man tycker om er med att han vill knulla er. Det finns inget positivt i att en man vill knulla er för en man vill alltid näst intill utan undantag knulla. Har du en fitta så kan du lätt hitta nån som vill knulla dig, vem du är eller hur du ser ut vad du tänker spelar ingen roll över huvudtaget.

Vad jag har förstått så är de flesta kvinnor inte ute efter nån som kan knulla dem i en halvtimme utan nån som bryr sig om dem på riktigt. Då kommer man inte långt med enbart en röv oavsett hur välformad den än är.

Jag föredrar en välformad rumpa framför en mindre välformad. Men det har inget mad saken att göra man blir inte ihop med nån p.g.a. en välformad röv.
Citera
2011-12-28, 01:25
Medlem
Själv hade jag blivit besviken. Inte så mycket för att jag blivit bestulen på konfekt utan för att det framkommit att tjejen enbart var ännu en ytlig varelse med dåligt självförtroende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in