• 1
  • 2
2011-12-27, 20:33
Medlem
Tjena! Den här tråden är för missbrukare

Fråga 1: Jag undrar vilken drog ni får mest AT på efter 1 gång?
Fråga 2: Undrar även vilken drog ni får mest AT på efter dagligt missbruk efter 1 vecka? Skriv doseringen också tack.

Jag har provat en del droger ( Ganska många, både CS, opiater och andra opioider och massa annat konstigt.

fråga 1: JAG tycker det är Metylfenidat iaf men det var ju som sagt 6 månader sen jag höll på med Narkotika förutm Xanor som jag fick utskrivet idag, 20 mg i veckan Vid behov så känner at jag börjar bli lite flöddrad redan hehe Och då menar jag bara för jag har varit Clean i 6 månadr annars så måste jag nog säga GHB när jag var inkörd på det.

Fråga 2 : Det måste jag säga GHB eftersom jag har tagit den drogen mest av allt annars är ju benzo ett jävla helvete men får ingen större AT på benzo efter 1 vecka, det är de har GABA drogerna iaf FÖR MIG. Hmm även Sub fick jag en helvetes AT på fast det var 2 veckor jag körde Suben + Metadon.

Doseringen på Metylfenidat kunde ligga på över 200 mg till upp mot 400 eller mer.
Dosen på GHB efter 1 vecka var att jag tog korkar hela dagen, så fort de gick ut fyllde jag på och den AT var inte rolig.

Dosen på Suben låg på 600 mg per dag.

Så nu till era egna erfarenheter när det gäller den värsta Abstinensen för er på de här 2 frågorna.

Sitter lite flöddrar nu så kanske upprepa det.

Mvh
Citera
2011-12-27, 21:22
Medlem
pufftysks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YehMan
Tjena! Den här tråden är för missbrukare

Fråga 1: Jag undrar vilken drog ni får mest AT på efter 1 gång?
Fråga 2: Undrar även vilken drog ni får mest AT på efter dagligt missbruk efter 1 vecka? Skriv doseringen också tack.

Jag har provat en del droger ( Ganska många, både CS, opiater och andra opioider och massa annat konstigt.

fråga 1: JAG tycker det är Metylfenidat iaf men det var ju som sagt 6 månader sen jag höll på med Narkotika förutm Xanor som jag fick utskrivet idag, 20 mg i veckan Vid behov så känner at jag börjar bli lite flöddrad redan hehe Och då menar jag bara för jag har varit Clean i 6 månadr annars så måste jag nog säga GHB när jag var inkörd på det.

Fråga 2 : Det måste jag säga GHB eftersom jag har tagit den drogen mest av allt annars är ju benzo ett jävla helvete men får ingen större AT på benzo efter 1 vecka, det är de har GABA drogerna iaf FÖR MIG. Hmm även Sub fick jag en helvetes AT på fast det var 2 veckor jag körde Suben + Metadon.

Doseringen på Metylfenidat kunde ligga på över 200 mg till upp mot 400 eller mer.
Dosen på GHB efter 1 vecka var att jag tog korkar hela dagen, så fort de gick ut fyllde jag på och den AT var inte rolig.

Så nu till era egna erfarenheter när det gäller den värsta Abstinensen för er på de här 2 frågorna.

Sitter lite flöddrar nu så kanske upprepa det.

Mvh

testade röka heroin o då fick jag min värsta At ever värsta jag varit med om.

efter daglig in tag av tjack i flera dagar även veckor va ingen rolig at heller sen efter några år i tjacket blev det inte lika farligt. har lärt mig att njuta av mina avtändingar på tjack :P
Citera
2011-12-28, 01:55
Medlem
CS droger överlag, tjack toppar listan. Jag mår fan riktigt dåligt bara av att titta på det mer eller mindre, antar att jag är extra känslig för den typen av droger, annars går det att härda ut det mesta tycker jag.
Citera
2011-12-28, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
CS droger överlag, tjack toppar listan. Jag mår fan riktigt dåligt bara av att titta på det mer eller mindre, antar att jag är extra känslig för den typen av droger, annars går det att härda ut det mesta tycker jag.
Samma här.

Alkohol tvåa.

Opioider har jag aldrig fått AT av trots race på över tre veckor(tramadol).

Har precis lärt mig att alla inte fungerar som mig angående opioiderna. Har hänt att jag sagt åt folk som ska testa tramadol att "Det är lugnt, absolut ingen AT eller någonting!" varpå de sedan varit tvungna att stanna hemma från jobb/skola.
Citera
2011-12-28, 05:09
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YehMan
600 mg sub per dag?
Citera
2012-01-21, 19:13
Medlem
biggander2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
600 mg sub per d
ag?

hahah.

tycker tjack at är helt OK. värsta för mig var första gången på tradd blandat med sprit, usch..
Citera
2012-01-21, 19:35
Medlem
Stormorfars avatar
Körde ett antal race på a-ppp, liknar väl mdpv som är känt för att framkalla psykoser Jag mådde allmänt dåligt och kroppen var riktigt sliten. Körde på i typ 4 dagar, låg typ i sängen och låg blixtstilla för att inte göra något ljud osv. Åt eller drack inget, det gick inte heller. När det sen gick ur kom en extrem AT, troligen för att kroppen var såpass slut. Hade inte benzo, eller jag hade ätit upp alla och snortat fler linor..

Skulle inte tagit sånna droger då jag var så nere. Nu skulle jag kunna hantera det bättre

Annars alkohol efter en natts bruk, då stod man typ och skakade med ett glas vatten i handen. Annars har jag bara fått några skumma biverkningar dom gångerna jag kört opiater, typ sub o cocilana.

Benzo, framförallt xanor som jag brukade några månader och klippte rakt av, så dåligt har jag nog aldrig mått, stesolid AT efter 1 års dagligt bruk var också ett helvete.. Tramadol gick jag även på i ett par år och körde cold turkey men det var inte så farligt alls..

Aja, blev lite rörigt
Citera
2012-01-21, 22:40
Medlem
LailaFucks avatar
Tjack!
Citera
2012-01-22, 02:12
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Efter en dag är nog alkohol eller metylefindat värst.
Nu i mellandagarna svina jag dock loss ordentligt på xanax (och lite annat) och när de var slut mådde jag piss i flera dagar efteråt, aldrig varit så nära på att ta livet av mig.
Citera
2012-04-01, 00:55
Medlem
redbullzs avatar
Höga doser opiater, kräks allt man stoppar i sig och genomtrött dagar efter.

Ecstasy är inte heller kul, livsglädjen är som bortblåst och ångest till max.
Citera
2012-04-01, 01:05
Medlem
FoxHounds avatar
Tjack om man inte har nått o landa på, at:n på gbl är inte heller kul...
Citera
2012-04-01, 02:33
Medlem
Mandic!s avatar
Kör ett race på 3-4 dygn med MDPV och ni ska få se på AT.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in