Tjena!
Den här tråden är för missbrukare
Fråga 1: Jag undrar vilken drog ni får mest AT på efter 1 gång?
Fråga 2: Undrar även vilken drog ni får mest AT på efter dagligt missbruk efter 1 vecka? Skriv doseringen också tack.
Jag har provat en del droger ( Ganska många, både CS, opiater och andra opioider och massa annat konstigt.
fråga 1: JAG tycker det är Metylfenidat iaf men det var ju som sagt 6 månader sen jag höll på med Narkotika förutm Xanor som jag fick utskrivet idag, 20 mg i veckan Vid behov så känner at jag börjar bli lite flöddrad redan hehe

Och då menar jag bara för jag har varit Clean i 6 månadr annars så måste jag nog säga GHB när jag var inkörd på det.
Fråga 2 : Det måste jag säga GHB eftersom jag har tagit den drogen mest av allt annars är ju benzo ett jävla helvete men får ingen större AT på benzo efter 1 vecka, det är de har GABA drogerna iaf FÖR MIG. Hmm även Sub fick jag en helvetes AT på fast det var 2 veckor jag körde Suben + Metadon.
Doseringen på Metylfenidat kunde ligga på över 200 mg till upp mot 400 eller mer.
Dosen på GHB efter 1 vecka var att jag tog korkar hela dagen, så fort de gick ut fyllde jag på och den AT var inte rolig.
Dosen på Suben låg på 600 mg per dag.
Så nu till era egna erfarenheter när det gäller den värsta Abstinensen för er på de här 2 frågorna.
Sitter lite flöddrar nu så kanske upprepa det.
Mvh