• 1
  • 2
2005-01-14, 13:25
Medlem
WeeMaans avatar
Vad för dumheter har ni gjort när ni t.ex käkat benzon blandat med alkohol?

Tänkte att det här kunde bli en ganska rolig tråd eftersom man kan göra såna otroligt sjuka saker
Citera
2005-01-14, 15:09
Medlem
Ringt telefonboken runt ett par gånger på stilnoct och frågat om nån haft pelargonier eller andra blommor att sälja till mig billigt, och en hel massa andra saker som jag fått berättat för mig senare. Allt på stilnoct.
Citera
2005-01-14, 15:22
Medlem
Nemesis1s avatar
Vaknade upp på julaftonsmorgonen och fann tydliga spår efter att vi lekt med elden... Kunda ha slutat illa!
Citera
2005-01-14, 15:49
Medlem
RoppTorskMMs avatar
Jag tycker trådskaparens rubrik är rolig. Hur ska man komma ihåg minnesluckor? (jag förstår att man kan fått saker berättat för en efteråt, men det roligaste kanske ingen såg, och då vet man ju inte det. Har det förresten hänt då eftersom ingen såg, och du inte kommer ihåg? En av livets stora filosofiska gåtor).
Citera
2005-01-14, 15:52
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoppTorskMM
Jag tycker trådskaparens rubrik är rolig. Hur ska man komma ihåg minnesluckor? (jag förstår att man kan fått saker berättat för en efteråt, men det roligaste kanske ingen såg, och då vet man ju inte det. Har det förresten hänt då eftersom ingen såg, och du inte kommer ihåg? En av livets stora filosofiska gåtor).

Exakt så tänkte jag också. Har iofs bara fått minnesluckor av alkohol, men ...
Citera
2005-01-14, 16:03
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoppTorskMM

Jag menar ju förstås det man har fått berrättat för sig.
Funderade faktiskt ett tag på hur jag skulle formulera frågan just med tanke på alla som skall agera viktigpetter här på FB
Citera
2005-01-14, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Jag menar ju förstås det man har fått berrättat för sig.
Funderade faktiskt ett tag på hur jag skulle formulera frågan just med tanke på alla som skall agera viktigpetter här på FB

Isåfall kanske du skulle funderat över att skippa bindestrecket i minnesluckor också
Citera
2005-01-14, 16:09
Medlem
WeeMaans avatar
Nått mera som ni vill klaga på?
Så säg det nu eller tig i all evighet, så vi kan få igång denna tråd..
Citera
2005-01-14, 16:41
Medlem
Retwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Nått mera som ni vill klaga på?
Så säg det nu eller tig i all evighet, så vi kan få igång denna tråd..

Börjat laga fruktanvärt avancerade maträtter, nog för att räcka åt ett kommunalt dagis och däckat innan det blev klart. Köket var rätt vidrigt när jag vaknade.
Citera
2005-01-14, 18:09
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retwa
Börjat laga fruktanvärt avancerade maträtter, nog för att räcka åt ett kommunalt dagis och däckat innan det blev klart. Köket var rätt vidrigt när jag vaknade.

haha
Citera
2005-01-14, 18:24
Medlem
Grindbusters avatar
Brukar inte komma ihåg mina minnesluckor...ledsen
Citera
2005-01-14, 18:37
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindbuster
Brukar inte komma ihåg mina minnesluckor...ledsen

Och du har inte varit med någon som berrättat för dig heller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in