Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-04-26, 00:01
  #25
Medlem
Vill uptatera lite, hur fort kan canidan försvinna? har senaste månaden, lite mer, tänkt mycket mer på vad jag äter, ätit strikt LCHF typ 4 dar i streck för att sedan dricka öl, äta godis och sånt på helgen. Tänkte ge upp och trodde ju att jag måste nu ha återställd min candidan ( typ ätit som jag känner för senaste veckan ) men när jag spottade häromdan så låg spottet fint på ytan av vattenglaset känner dock ingen skillnad, och hade inte riktigt några besvär innan heller! tack ohej.
Citera
2019-01-14, 15:26
  #26
Medlem
Spottade i glaset imorse. Tjocka jävla trådar från salivet.. Fy helvete vad äckligt det såg ut.

Har under en tid (nyårslöftet) tagit avstånd från stärkelserika kolhydratkällor och ersatt med ovanjordgrönsaker.

Men hur är det med frukt? Jag brukar nämligen ta en banan innan styrketräning tre dagar i veckan.

Är det okej?
Citera
2019-01-14, 18:26
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Spottade i glaset imorse. Tjocka jävla trådar från salivet.. Fy helvete vad äckligt det såg ut.

Har under en tid (nyårslöftet) tagit avstånd från stärkelserika kolhydratkällor och ersatt med ovanjordgrönsaker.

Men hur är det med frukt? Jag brukar nämligen ta en banan innan styrketräning tre dagar i veckan.

Är det okej?

Bild på tungan pls.
Citera
2019-01-15, 15:23
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceruloplasmin
Bild på tungan pls.

Varför då? Hur ska tungan se ut vid candidaöverskott?
Citera
2019-01-22, 19:26
  #29
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Att folk blir så irriterade beror på att ingen någonsin verkar drabbas, utan att först hängt åt helvete för mycket på en massa suspekta nätforum och sett ”läskiga bilder”.

Och att alla verkar ställa diagnosen själv.

Precis lika fel som folk som börjar noja över binjurar och kortisolvärden, utan att över huvud taget vara sjuka.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback