Funderade åxå på alu, men jag tror den är torr redan nu. Innan den går in, behöver lite fukt.
En nybakt kanelbulle som stått i kylen direkt efter hemkomst - i en halvöppen papplåda... Så tänkte jag.
Funderade åxå på alu, men jag tror den är torr redan nu. Innan den går in, behöver lite fukt.
En nybakt kanelbulle som stått i kylen direkt efter hemkomst - i en halvöppen papplåda... Så tänkte jag.
Sant, kanske badda den lite med vatten innan den slås in i folie.
Inte varmare än 180 grader. du vill ju antagligen att fyllningen ska bli varm innan locket tar eld?
Kan också rekommendera en liten skål med passerade tomater mixade med bassilika, peppar och en liten nypa salt att ha brevid och stryka på pzzan medans du äter den. Jag jobbade i Milano i 6 månader och det var så dom åt calzone classico där. Vansinnigt gott vill jag lova.
Vi får väl veta ifall TS när återrapporterar arbetsgång och utfall av det gastronomiska räddningsuppdraget Ciao Chiao, låter som två italienare som aldrig träffats tidigare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!