• 1
  • 2
2011-12-26, 12:53
Medlem
Eftersom jag har skapat en tråd som heter Bästa julkalendern/julkalederna genom tiderna!
Så tänker jag att det även kan vara roligt att veta vilken julkalender ni tycker sämst om.
Citera
2011-12-26, 12:56
Medlem
petterkatts avatar
Klasses Julkalender. Den i särklass sämsta julkalendern som någonsin visats.
Citera
2011-12-26, 13:01
Medlem
Wartails avatar
Finns så många julkalendrar men jag störde mig grovt på dieselråttor och sjömansmöss! Favoriten är nog Mysteriet på Greveholm.
Citera
2011-12-26, 13:03
Medlem
Själv tycker jag att Jul i Kapernaum, är den sämsta. Gillade inte karaktärerna i den , speciellt inte hon där tjejen Amanda?

Sen gillade jag inte handlingen,eftersom det inte var på riktigt, utan det var en fantasymusikal. Och gillar varken fantasy eller musikaler. Gillar inte fantasy, eftersom det inte är på riktigt.

Har alltid sett första avsnittet av julkalenderna.sen 1990 tror jag.

Under 2000-talet jag nästan inte sett en enda,eftersom de inte har varit bra, eller jag som har blivit för gammal helt enkelt. Men den absolut sämsta julkalendern under 2000-talet är ! "Superhjältejul" Eftersom det var en overklig, inte alls så mycket julstämning.

Citera
2011-12-26, 14:17
Medlem
Kiggzors avatar
Jag har ingen jätteerfarenhet av julkalendrar, men 2000-talet har för det mesta varit riktigt dåligt, i synnerhet den där "superhjältejul", där nådde man verkligen den absoluta botten
Citera
2011-12-26, 14:53
Medlem
Det va någon skitkalender med möss/råttor på någon båt idioti
Citera
2011-12-26, 16:28
Medlem
nero1s avatar
Jag har ett svagt minne av att det i slutet på 80 talet, början på 90 eller nåt, gick nåt skit om bibeln. Bara stillbilder och någon berättare som berättade om Jesus.
Citera
2011-12-26, 16:29
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Jag har ett svagt minne av att det i slutet på 80 talet, början på 90 eller nåt, gick nåt skit om bibeln. Bara stillbilder och någon berättare som berättade om Jesus.

Haha Jag väntade på att den skulle nämnas.

Marias barn hette den och gick 1987. Blev brutalt sågad av så gott som ALLA.
Citera
2011-12-26, 20:59
Medlem
När Alram Est började slutade jag se på julkalendrar för gott. Kanske för att jag blev äldre men den skit-serien gjorde processen snabbare.
Citera
2011-12-26, 22:54
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
Haha Jag väntade på att den skulle nämnas.

Marias barn hette den och gick 1987. Blev brutalt sågad av så gott som ALLA.

Var det inte den där det ända filmade inslaget var på ett par fötter som gick? Usel som fan var serien i alla fall
Citera
2011-12-26, 23:04
Medlem
en kopp kaffes avatar
Jag gillar Sunes jul, brukar se den varje år. Sämst är svårare, mest för att jag slutat kolla på det efter ett eller två avsnitt. Superhjältejul var ingen höjdare i alla fall.
Citera
2011-12-27, 05:14
Medlem
En av de sämre och kanske den sämsta är nog Jul i Kapernaum från 1995.

En kalkonserie, menar jag.

Beige handling, tråkiga skådisar och allmänt intetsägande var denna julkalender.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in