2011-12-25, 22:33
Medlem
Walker84s avatar
Var kper man filmer, dvd, med scat/bajs/kiss??
Skulle vara kul att f ngra lnkar till SVENSKA sidor som sljer sna filmer, jag har letat p ntet men hittar ju inget, och sm videosnuttar finns det ju hur mnga som helst p div porrsidor, men som sagt, dvd med bajs osv, var bestller man sna?
Citera
2011-12-28, 12:42
Medlem
Walker84s avatar
Ingen som har ett endaste tips?
Citera
2011-12-28, 13:28
Medlem
proconsuls avatar
www.lovelot.com www.mfxmedia.com www.scatmovies.com
Citera
2011-12-28, 13:54
Medlem
Woodhoppers avatar
http://www.scat-ladies.com/
http://www.scatqueens-berlin.com/
Citera
2011-12-29, 00:31
Medlem
Walker84s avatar
Hm, ja filmer fanns det ju, men varfr sljer inga vanliga svenska sidor sna filmer, typ martinshop osv?
Citera
2011-12-31, 17:22
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker84
Hm, ja filmer fanns det ju, men varfr sljer inga vanliga svenska sidor sna filmer, typ martinshop osv?
Dlig lnsamhet, fr liten volym fr att det ska vara ekonomiskt frsvarbart att hlla ett lager.
Vad spelar det fr roll vilket land DVD:n skickas ifrn?
Senast redigerad av proconsul 2011-12-31 kl. 17:25.
Citera
2011-12-31, 17:25
Medlem
Citat:

Allts, jag kan se det mesta av porren som finns p marknanden, men vafan vid bajsporr mste man nog fan dra grnsen iaf. Tror dom flesta gr det!
Citera
2011-12-31, 18:33
Medlem
Har du kollat p US-video d?
Citera
2011-12-31, 18:37
Medlem
moles avatar
Om jag inte minns fel s ska det ha kommit en collectors edition box med directors comentary. BlueRay

Ska vara Shit Gang-serien.
Lycka till!
Citera
2012-01-01, 00:44
Medlem
Walker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Dlig lnsamhet, fr liten volym fr att det ska vara ekonomiskt frsvarbart att hlla ett lager.
Vad spelar det fr roll vilket land DVD:n skickas ifrn?

Nja, det r vl bara det att det knns skrare att handla frn ett svenskt fretag,(behver ju inte vara skrare iof) jag vet att jag bara r nojig, jag fr kika runt lite.

Tack fr tipsen "vemdjag" och "mole", jag ska kika runt lite och se om jag hittar ntt.
Senast redigerad av Walker84 2012-01-01 kl. 00:51.
Citera
2012-01-01, 00:48
Medlem
Walker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Allts, jag kan se det mesta av porren som finns p marknanden, men vafan vid bajsporr mste man nog fan dra grnsen iaf. Tror dom flesta gr det!

Nr man provat det mesta och vill utforska ntt nytt, vad gr man d? jo provar ntt nytt.
Jag vet faktiskt inte varfr jag gillar det, men det knns helt naturligt att jag gr det, jag har inte alltid gillat det, utan har brjat tycka om det mer och mer, sen r jag inte av den extrema sorten som gillar att typ ta det och smeta in hela huvet osv.
Citera
2012-01-01, 13:38
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nja, det r vl bara det att det knns skrare att handla frn ett svenskt fretag,(behver ju inte vara skrare iof) jag vet att jag bara r nojig, jag fr kika runt lite.

Tack fr tipsen "vemdjag" och "mole", jag ska kika runt lite och se om jag hittar ntt.

Jag bestllde flera st frn lovelot innan jag gick ver till att tanka ner via torrentsidor. Hade aldrig ngra problem dr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in