2011-12-27, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NationalKapitalist
Men
Jag diskuterar inte med utvecklingsstörda personer, helt enkelt eftersom att jag inte får ut något av det. Lämna min och Staniolrustnings diskussion, tack.
Citera
2011-12-27, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltarbetare
Jag diskuterar inte med utvecklingsstörda personer, helt enkelt eftersom att jag inte får ut något av det. Lämna min och Staniolrustnings diskussion, tack.

Klart du inte kan. Du har inte IQ nog. Du är ju en borgerlig SD-jagande kommunist.
Citera
2011-12-27, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reinfeldts stolta lilla knähund
SD stöder Reinfeldt 94% av gångerna i de blockavgörande röstningarna. Undra vem som är knähunden.

Nu har du problem med siffrorna igen, i länken jag bifogade i tidigare inlägg fanns det hyfsat färska uppgifter, då är det dumt att använda gamla siffror. Men ni kommunister är väl inte så mycket för siffror.

Citat:
När SD fick vågmästarroll röstade man i 87 procent av fallen med regeringen.
http://jensfinnas.com/?p=824

Åter igen. Reinfeldts tidigare uttalanden visar klart och tydligt vilket parti han ser som det största hotet.
Citera
2011-12-27, 19:06
Bannlyst
Citat:
Du är ju en borgerlig SD-jagande kommunist.
Ja, jag vet inte ens vad jag ska säga. Än en gång har du gjort mig mållös. Jag är alltså en borgerlig kommunist, okej då fick man lära sig något nytt.
Citera
2011-12-27, 19:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tugor
Nu har du problem med siffrorna igen, i länken jag bifogade i tidigare inlägg fanns det hyfsat färska uppgifter, då är det dumt att använda gamla siffror. Men ni kommunister är väl inte så mycket för siffror.

Åter igen. Reinfeldts tidigare uttalanden visar klart och tydligt vilket parti han ser som det största hotet.
Okej, så i denna undersökning så röstade SD med Reinfeldt 87% istället för 94%. Vilken jävla skillnad din lilla borgerliga fotsoldat.
Citera
2011-12-27, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tugor

Inte i de blockavgörande omröstningarna, där ligger talet på 93.8%. Men du förstår väl antagligen inte skillnaden eller hur detta tal kan vara större. Klamydiainfekterade fittjävel.
Citera
2011-12-27, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ja, jag vet inte ens vad jag ska säga. Än en gång har du gjort mig mållös. Jag är alltså en borgerlig kommunist, okej då fick man lära sig något nytt.

Klart att vi har fattat du är mållös. Varför ens tala om det?

Du är kapitalismens hund! Så länge ni sätter terror och skräck mot folk som har invandringskritik, så duger ni prefekt till. Ni kostar inget, ni behöver inte rastas för det gör ni själv, ni är lätta att bli av med och skulle ni göra något som går emot kapitalismen så ser kapitalismen att ni försvinner bort från landet.

Kapitalismen behöver invandring för att kunna dumpa lönerna. En vanlig nigger kan tänka sig(enligt borgerligt tänk) jobba för en billigare peng än själva Svensken. För inte niggern ska ta jobbet för Svensken så måste svensken sänka sin lön.

Kapitalismen VET att ni Svenska kommunister är niggerkramare och därmed är ett biologiskt vapen mot invandringskritiker.
Citera
2011-12-27, 19:38
Medlem
loqus avatar
Citat:
Hur kommer det sig att det är viktigare att jaga SD, än borglighetens kapitalism?
Kanske för att SD vill bromsa inflödet av personer som om de röstar ofta gör det på partier till "vänster". Visst gynnar dessa personer kanske under en fas "högern", men om det fortgår tillräckligt länge så kommer det kanske tillslut att medföra ett röstmässigt övertag för "vänstern". Men vad händer därefter? Blir det som att hamna innanför händelsehorisonten för ett svart hål. "Vänstern" öppnar för obegränsad invandring, och medel- och överklassen dunstar bort från Sverige.
Senast redigerad av loqu 2011-12-27 kl. 19:43.
Citera
2011-12-27, 19:46
Bannlyst
Citat:
Klart att vi har fattat du är mållös. Varför ens tala om det?

Du är kapitalismens hund! Så länge ni sätter terror och skräck mot folk som har invandringskritik, så duger ni prefekt till. Ni kostar inget, ni behöver inte rastas för det gör ni själv, ni är lätta att bli av med och skulle ni göra något som går emot kapitalismen så ser kapitalismen att ni försvinner bort från landet.

Kapitalismen behöver invandring för att kunna dumpa lönerna. En vanlig nigger kan tänka sig(enligt borgerligt tänk) jobba för en billigare peng än själva Svensken. För inte niggern ska ta jobbet för Svensken så måste svensken sänka sin lön.

Kapitalismen VET att ni Svenska kommunister är niggerkramare och därmed är ett biologiskt vapen mot invandringskritiker.
Citera
2011-12-27, 19:56
Medlem
Staniolrustnings avatar
Citat:
SD stöder Reinfeldt 94% av gångerna i de blockavgörande röstningarna. Undra vem som är knähunden.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12824245.ab

Syftet med novemberrevolutionen var att bryta arbetarklassens makt i Sverige. De försökte redan i början på 70-talet men det satte arbetarklassen stopp för med gruvarbetarnas vilda strejker i fronten som ledde till LAS, MBL och kollektivavtal osv. Vi hade mer vilda strejker än någonsin på 70 och 80-talen. Sossarna och LO svek arbetarklassen som vanligt men den svenska arbetarklassen stod ändå enade mot nyliberalerna. Istället valde man med denna kupp att kasta in Sverige i den värsta ekonomiska krisen någonsin för Sverige. Det har ingenting med invandringen att göra.

De lyckades istället splittra arbetarklassen mellan de som har arbete och de som är arbetslösa. Innan 90-talskrisen hade vi mellan 1-3 procent arbetslöshet och efter mellan 6-12 procent arbetslöshet samtidigt som vinstkvoterna för företagen steg extremt mycket. Och sedan spelade borgarna på den höga arbetslösheten att det i själva verket var folk som var lata och bara ville lyfta bidrag. På så sätt lyckades man splittra arbetarklassen.

Nu försöker ni högerextremister att spela nyttiga idioter åt borgerligheten genom att splittra upp arbetarklassen ytterligare mellan "svenskar" och "invandrare". Det är ju bara en jävla dödsstött åt hela arbetarklassen. Organisera invandrarna istället tillsammans med oss svenskar som har gjorts i många fall istället för att splittra arbetarklassen ytterligare. Det är ju ni som själva går på vad borgerligheten försöker göra med sin idé om massinvandring.
Istället kan man utnyttja hur de importerar låglönearbetare till att omvandla dem till ett revolutionärt subjekt, på så sätt kommer borgerligheten bara att bita sig själva i foten.

Önskar dig och subjektet Moske-Ali lycka till med eran revolution
Citera
2011-12-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av predditor
Inte i de blockavgörande omröstningarna, där ligger talet på 93.8%. Men du förstår väl antagligen inte skillnaden eller hur detta tal kan vara större. Klamydiainfekterade fittjävel.

Det är uppenbart att du inte vet vad vågmästarroll betyder.
Citat:
När SD fick vågmästarroll röstade man i 87 procent av fallen med regeringen.
Citera
2011-12-27, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Staniolrustning
Önskar dig och subjektet Moske-Ali lycka till med eran revolution
Det handlar inte bara om revolution utan att om faktiskt förbättra de materialistiska villkoren för arbetarklassen i Sverige.

Annars gillar jag "Pantrarna" i Biskopsgården som verkar ha något på gång: http://www.youtube.com/watch?v=ETDchpomq3g
Ganska stor skillnad från er högerextremistiska propagandabild av förorterna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in