Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2011-12-25, 22:01
  #97
Medlem
Charmaines avatar
OT: Vad är BF3 som så många pratat om?

OnT: Ja, här åt vi traditionsenligt medan vi såg på Kalle Anka, sedan bev det klappöppning och när det var slut hände väl inte så mycket... Det var bara jag, Maken och Sonen i år, så det var inte massa andra som livade upp stämningen åt oss (med andra ord: Krävde uppassning non-stop). Karl-Bertil är ju ett måste (aboluta favoriten, bra mycket bättre än Kalle Anka), annars tittade jag inte så mycket på TV utan pysslade med annat. Att sätta ihop Sonens julklappar var som vanligt en höjdare, kan inte tillverkarna ta lite hänsyn till oss föräldrar?!

Men jag älskar julen, det gör jag...

Fast vem f*n beslutade sätta Kalle Moraeus som julvärd?! Inget on om honom som musiker, men som julvärd var han tämligen värdelös (Förlåt, Kalle, om du mot förmodan läser här).

Som jag saknade Arne Weise... Jag inser ju att han för gammal och sjuk, men ändå...
Citera
2011-12-25, 22:03
  #98
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
OT: Vad är BF3 som så många pratat om?
Battlefield 3, datorspel.
Citera
2011-12-27, 01:45
  #99
Avstängd
Consentidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine

Fast vem f*n beslutade sätta Kalle Moraeus som julvärd?! Inget on om honom som musiker, men som julvärd var han tämligen värdelös (Förlåt, Kalle, om du mot förmodan läser här).

Jag tycker det var skönt, härligt att höra lite Dalmål bland all Skånska
Man har trevligt med familjen/vännerna/ligget/undulaten/ananasen eller vem man nu firar med , alt.går ut på krogen o super kanske..
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback