Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-12-23, 11:17
Medlem
nightshadows avatar
Det har fram kommit från en säker källa att Da*far Al-ta* Isam*l "Daffy" har sedan en lång tid tillbaka haft en nära relation till en polisman, de ska i samtycke ha inlett någon form av ett sammarbete. Det saknas dock flera pusselbitar för att för mig skapa en klar bild över detta, någon som sitter på information som hör till detta. Mvh Nigthshadow
Senast redigerad av MrFishboy 2013-05-23 kl. 22:33. Anledning: 0:10
Citera
2011-12-23, 11:36
Moderator
blomvattnares avatar
Tillägg i rubrik: "Da*far *l-thai Is*mil "Daffy misstänks samarbeta med polis".

/Mod
Senast redigerad av MrFishboy 2013-05-23 kl. 22:34. Anledning: 0:10
Citera
2011-12-23, 12:32
Medlem
Någon som vill utveckla detta? är *affar A*-tai Isa*il "Daffy" en dealer eller liknade?
Senast redigerad av MrFishboy 2013-05-23 kl. 22:35. Anledning: 0:10
Citera
2011-12-23, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megrabb
Någon som vill utveckla detta? är Daff* Al-t'i Is*mil "Daffy" en dealer eller liknade?

Ännu en blatte från en förort, Biskopsgården i det här fallet om jag inte misminner mig, som begår korkade småbrott och torskar i tid och otid men det är lugnt jao för det betyder ju bara att han är true gangsta len!
Senast redigerad av MrFishboy 2013-05-23 kl. 22:35. Anledning: 0:10
Citera
2011-12-23, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightshadow
Det har fram kommit från en säker källa att Daffar Al-tai Isamil "Daffy" har sedan en lång tid tillbaka haft en nära relation till en polisman, de ska i samtycke ha inlett någon form av ett sammarbete. Det saknas dock flera pusselbitar för att för mig skapa en klar bild över detta, någon som sitter på information som hör till detta. Mvh Nigthshadow

Berätta då om dina "pusselbitar" du redan har!
Vem och vad som hellst kan hävas ut i detta forum och jag menar om du nu har en säker källa.
Sen tror jag det är fler "gangsters" som pratar lite för mycket som man kanske inte skulle tro med deras inställning till att gola.
Citera
2011-12-23, 19:18
Medlem
aceblacks avatar
Sen hur länge då? Har inte hört så mycket om honom sen han blev skjuten av Bergsjö barnen förra året. Är det bara rykten eller har du några bevis? Han är väl inte med i Asir längre, utan sitter väl och knarkar med sina kompisar ute i Biskop, vad skulle snuten tjäna på att sammaarbeta med honom.
Citera
2011-12-24, 23:53
Medlem
Sådant här kan man inte bara vräka ur sig utan täckning. Vem vet, du kanske bara är lite putt på honom, så drar du igång en goltråd?

Fram med någon form av fakta annars saknar tråden relevans.
Citera
2011-12-25, 00:13
Medlem
nightshadows avatar
Om du känner till vederbörande bör du också känna till att han aldrig blivit dömd för de grova brott han begått han har stundtals suttit på häketet men kort där efter släppts.
Daff har bland annat suttit häktad misstänkt för mordförsök, grova misshandel och narkotika brott mm, men inte blivit dömd.
Mitt möte häromdagen med en pålitlig person bekräftade den teori jag länge grubblat på.
Vad jag nu vill veta är om någon här har det sista för att bekräfta min teori.
En sak ska du veta detta är en teori inte fakta, det gjorde jag klart redan från början.

Må väl Nightshadow
Citera
2011-12-25, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightshadow
Om du känner till vederbörande bör du också känna till att han aldrig blivit dömd för de grova brott han begått han har stundtals suttit på häketet men kort där efter släppts.
Daff har bland annat suttit häktad misstänkt för mordförsök, grova misshandel och narkotika brott mm, men inte blivit dömd.
Mitt möte häromdagen med en pålitlig person bekräftade den teori jag länge grubblat på.
Vad jag nu vill veta är om någon här har det sista för att bekräfta min teori.
En sak ska du veta detta är en teori inte fakta, det gjorde jag klart redan från början.

Må väl Nightshadow

Kan hålla med om att man bör nog dra öronen åt sig om en som umgås med flera kriminella, alltid
klarar sig, medan de andra torskar. Varför, bör man ju fråga sig.

En viktig sak i sammanhanget, har du läst de fupar där han häktats och gått loss? Om inte, så vore det nog ingen dum idé.
Citera
2013-05-23, 17:58
Medlem
SzkandaLs avatar
varit lite tyst om den här killen.
någon som vet vart han håller hus och vad han sysslar med?
Citera
2013-05-23, 21:39
Medlem
Han som mördades, D***n och som sades vara info, som media läckte om, hängde inte han med D***y? Jag tänkte ifall det kunde vara där läckan var och att D blev misstänkt därigenom?
Citera
2013-05-24, 08:44
Medlem
flazbazs avatar
Men kom igen nu! Maska en bokstav och skriv sedan vilken det är, ex: Da*fy *=f
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto