2023-01-10, 00:18
Medlem
Fattar noll av ditt inlägg! jag undrade varför Megan ligger på golvet och tjuter vilket jag tror väldigt få kvinnor gör. Kan inte förstå vad Camilla har med det att göra. LOL.
Citera
2023-01-10, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är faktiskt väldigt konstigt detta, att Harry alltid har kallats Harry i pressen och även officiellt vad jag förstår, och även sedan han blev vuxen. William har ju hela tiden kallats William - till och med som liten pojke. Många tror till och med att han HETER Harry - jag vet mammor som har döpt sina barn till Harry och trott att det är "efter prinsen"... Jag undrar varför det blev så? Det är ju som sagt rätt nedvärderande.

Nedvärderande? Han vill ju vara en man av folket så hur kan Harry (som han alltid kallats och kallar sig själv vara "nedvärderande"?
Citera
2023-01-10, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fdpktant
Stackars Megan som så ofta ligger på golvet och gråter när Harry kommer hem! Fattar inte varför hon inte gör som normala människor och lägger sig i sängen och tjuter alternativlt sitter i en fåtölj eller soffa...

Ja hon är verkligen låg.

Varför lämnas Meghan hemma ensam när hon har såna problem. Hon borde vara intagen någonstans där hon kan få vård. Om det nu är så stora problem.
Citera
2023-01-10, 02:39
Medlem
Lite galet att på utgivningsdagen så är det skyfall i Montecito och alla ska evakueras och lämna. Så kanske allt var sagt redan innan efter den spanska blundern, om det nu var det, då allt har redovisats så kanske det hela blir i skymundan.
Citera
2023-01-10, 06:14
Medlem
Merwinnas avatar
Det blir värre och värre. Jag tror att paret kommer att ångra de här. Det känns kanske bra just nu att tala ut om sådant som de upplevt som oförrätter, men de skämmer ju bara ut sig själva. Som det där med brudnäbbsklänningarna, det är ju sådana meningsskiljaktigheter man har i alla familjer kring stora högtider. Inget att gråta över, och i synnerhet inget att ta upp i memoarböcker flera år senare. De har för lite riktiga problem tror jag, och för lite att göra.
Citera
2023-01-10, 11:10
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabianBlatten
Vi vet inte ens om detta har hänt. Kan ju vara att de har förstorat bråket avsiktligt för att boken ska sälja ? Inte vet jag ?
Man måste komma ihåg att medlemmar ur det brittiska Kungahuset nästintill har straffimmunitet, och det skulle vara lönlöst att driva ett sådant fall i rätten.
Förhoppningsvis så mognar de bägge bröderna och kan samsas ändå.

Sätt ut namnet Meghan så vi vet vilka vi diskuterar, istället för bara "hon".
Meghan får naturligtvis ett färdigskrivet manus som hon ska följa.
Brottsligheten har ju skenat i UK, och UK ångrar ju bittert sitt medlemskap i dårhuset EU.
UK liknar ju ett utomhuszoo numera ?

Jean Claude Juncker hade väl varit full i flera månader i sträck innan han började yra om "öppna gränser".
Stämmer faktiskt att Meghan sågs som "vit", och att "negerkortet" kom fram senare. Hon pratar ju till exempel inte hoodens språk, eller med smackljud eller liknande ?

Fast "mångkulturen" är inte helt genomförd i UK än . Naturligtvis måste Kungahuset också ha genusdagis, transor och könsbytare. Och att regnbågsflaggan vajar från The Towern. Prinsarna William och Harry klär ut sig till läderbögar och har en egen Pride-parad osv.
Jonas Gardell skulle kunna smöra för UKs Kungahus och få leda paraden
Dagen till ära kunde Gardell ju skaffa "ducklips", och en omgång botox....

Trodde det var underförstått att det var Megan jag syftade på. Inte finns det väl mer kvinliga vänsteraktevister i SB konungahuset?
Citera
2023-01-10, 11:23
Medlem
Giant Squids avatar
Jag tycker Harry är en frisk fläkt, en whistleblower i det incestuösa brittiska kungahuset. Fy fan för att behöva växa upp under sådana förhållanden. William och Kate är de riktiga monstren.
Citera
2023-01-10, 12:35
Medlem
Det börjar blåsa nordan över alla dessa dammiga kungahus.
I Danmark drar Drottningen in prinstitlar och förorsakar splittring mellan familjemedlemmar , i Norge diskuteras prinsessan och hennes val av man. I Sverige går vår egen monark ut och lättar sitt hjärta om att han anser att tronföljden inte stämmer med hans uppfattning , en kung ska det vara!

Nu har det stormats rejält omkring Engelska kungahuset under flera år.
De här Prinsarna har ett socialt arv att hantera och en rad olösta konflikter som kan härröras från att Drottningens pappa plötsligt skulle bli kung då den tilltänkte valde att gifta sig med en skild amerikanska.
Det tyckte resten av familjen vara ett oskönt beslut.
Drottningens pappa var nog den enda som såg sin bror som kung med en blivande amerikansk kvinna som drottning , intressant , eftersom han själv var totalt ointresserad av kunga titeln.

Det har vittnats om att diskussioner och konflikter i familjen , tas upp i skriftlig form , små lappar skrivs i stället för kommunikation "face to face".
Dysfunktionell familj som inte är medveten om problemen för att de levt i en skyddad miljö utan insyn.
Det förändras när Diana , Sarah och Meg kommer in i familjen.
De har också en mäktig fiende ,nämligen engelsk slaskpress som gör sina lögner till en sanning.
Tyvärr verkar invånare i UK älska sitt kungahus och läser allt och villiga att köpa dessa skvallertidningar!

Challe skulle ha fått gift sig med Camilla från början .Ev hade framtiden sett annorlunda ut .

Det finns ingen framtid för dessa institutioner längre , Kungar , Prinsessor , slott tillhör sagornas och Disneys Värld.

De största förlorarna är Prinsarna med familjer de fortsätter en konflikt som pågått i decennier och som kommer påverka sina barn.
Hur är det nu , hur slutar moderna sagor.....

Och så levde de olyckliga i alla sina dagar..........
Citera
2023-01-10, 12:45
Medlem
Harrys bok släpps tydligen till halva priset redan från start, ser man på många pressbilder: man kan ju undra varför? Vad vill förlaget uppnå med det? Maximal spridning i stugorna, eller?
Citera
2023-01-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Harrys bok släpps tydligen till halva priset redan från start, ser man på många pressbilder: man kan ju undra varför? Vad vill förlaget uppnå med det? Maximal spridning i stugorna, eller?

Hahaha är det sant. Snacka om att bli till åtlöje. Om han hade skrivit något intressant om hur det går till i kungahuset i dag, det som är som förr och vad som förändrats under hans livstid. Men hålla på att böla gör ju paret till något man skrattar åt.
Citera
2023-01-10, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hahaha är det sant. Snacka om att bli till åtlöje. Om han hade skrivit något intressant om hur det går till i kungahuset i dag, det som är som förr och vad som förändrats under hans livstid. Men hålla på att böla gör ju paret till något man skrattar åt.
Jadå, man kan tydligt se stickern "Half Price" på framsidan, på en hel del bilder kring boksläppet.
Citera
2023-01-10, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jadå, man kan tydligt se stickern "Half Price" på framsidan, på en hel del bilder kring boksläppet.

Han säger nu att han och Megh har aldrig sagt att hovet varit rasistiska. Det är media som gjort det. Såg aldrig intervjun med Oprah så jag vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in