Citat:
Ursprungligen postat av MisterMGMT
Känner igen det. Helt otroligt att det finns personer som avbryter en och börjar prata om något helt annat när jag är mitt i en mening. Tror inte dessa personer ens bryr sig om dig utan bryr sig endast om sig själva precis som jowal tar upp. Alla punkter kan jag relatera till den personen fastän jag inte vill döma honom egentligen, men blir så automatiskt.
Hände mig faktiskt igår och blev helt förvånad och tänkte: "Vad fan hände nu? Pratade jag inte tillräckligt högt, varför börjar han prata om något helt annat när jag är mitt i en mening och pratar?"
Det här kan dock vara olika personer, dvs folk som gör såhär behöver nödvändigtvis inte vara den typen som jag inledande beskriver...
Kan vara så att du utstrålar lite alfa och är osäker, då kan någon mer auktoritär/säker person ta över genom att disrespektera dig och avbryta osv. Det här handlar, vad jag tror, mer egentligen om ett maktutövande och en demonstration i vem som är kung. Säger inte att alla som är säkrare än dig, gör så, men vissa kan göra så. Bevittnar även detta.