2011-12-21, 20:58
Medlem
Jag har en film som jag ska bränna till en dvd-skiva (roligare än o kolla på datorn), i vilket fall som helst så när jag ska göra det, kör nero, så får jag ett meddelande som säger "kodningsfel-olagligt programtillstånd", i vanliga fall har jag ju dvddecrypter som fixar allt när det gäller från DVD till avkoda till mapp på datan, men när mappen redan ligger på datan och ska avkodas? Hur gör man då egentligen?
Citera
2011-12-21, 21:50
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Jag har en film som jag ska bränna till en dvd-skiva (roligare än o kolla på datorn), i vilket fall som helst så när jag ska göra det, kör nero, så får jag ett meddelande som säger "kodningsfel-olagligt programtillstånd", i vanliga fall har jag ju dvddecrypter som fixar allt när det gäller från DVD till avkoda till mapp på datan, men när mappen redan ligger på datan och ska avkodas? Hur gör man då egentligen?
Har du en .iso-fil att bränna, alltså?
Citera
2011-12-21, 21:57
Medlem
Germanias avatar
illegal program state är ett fel som uppkommer pga inkompatibilitet mellan nero och videoformatet. det är inte ett skydd, eventuellt finns det plugins erller uppdateringar för videoformatet som kan hjälpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in