• 1
  • 2
2011-12-21, 14:22
Medlem
Hej
Har haft sex ganska ofta nu i typ två månader med min flickvän och anser att jag fortfarande är dålig på det här med sex. Förstår att man i början kommer ganska snabbt, men trodde det skulle typ gå bättre med tiden och så fast fortfarande kommer jag typ direkt efter att jag är inne i henne. Min tjej säger att det inte gör ngt men jag är inte dum, vet att det gör ngt.
Känner att jag behöver tips eller ngt på hur jag ska göra för att förbättra mig så att säga.
Just nu tänker jag bara på att inte tänka på det och det gör inte precis någon nytta.

Pc-muskel träning har jag hållt på med ett bra tag men märker bara skillnad när jag runkar där så vet inte riktigt vad jag ska göra.
Citera
2011-12-21, 14:25
Medlem
SiSeniors avatar
Den enklaste metoden är utan tvekan att runka precis innan samlaget (5-10minuter innan). Något annat man alltid får höra är att man ska "tänka på annat". Något som inte alls är sexuellt. Man lär sig med tiden vad som funkar bäst för sig själv.
Citera
2011-12-21, 14:31
Medlem
Nomis2000s avatar
Hur knullar du? Är det kaninknull från första sekund eller tar du det lite lugnare?
Citera
2011-12-21, 14:36
Medlem
LemPicas avatar
Håller med den som skrev att du skall runka innan.
Vet inte om det måste vara så tätt inpå som 10 minuter innan, men kanske upp till några timmar innan du skall ha sex.

Sedan kanske det inte gör så mycket om du kommer snabbt om du kan ha sex en liten stund senare igen.
Brukar vara enklare för unga att få upp den snabbt igen + du borde inte var lika känslig om du kommit strax innan.
Citera
2011-12-21, 15:08
Medlem
Jag har testat att runka en stund innan, det var dock den dagen jag visste att oskulden skulle åka och då höll jag faktiskt i hela 4 minuter men sedan har sexet var typ oförberett eller hur man ska säga, fast det borde ju gå bättre då så skall testa det igen. Sen kvittar det om jag knullar som en kanin eller tar det lugnt, cirka 30 Sek efter att jag är inne kommer jag.
Sex efter sexet har inte skett än av ngn anledning men varför jag inte ens tänkt tanken vet jag inte.
Kanske inte ska bry mig så mkt men eftersom jag nyss träffat en cool kvinna som jag gillar så vill man väl såklart oxå göra henne glad och nöjd. Så det är ju det som mest beskymmrar mig.
Citera
2011-12-21, 15:11
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy662
Jag har testat att runka en stund innan, det var dock den dagen jag visste att oskulden skulle åka och då höll jag faktiskt i hela 4 minuter men sedan har sexet var typ oförberett eller hur man ska säga, fast det borde ju gå bättre då så skall testa det igen. Sen kvittar det om jag knullar som en kanin eller tar det lugnt, cirka 30 Sek efter att jag är inne kommer jag.
Sex efter sexet har inte skett än av ngn anledning men varför jag inte ens tänkt tanken vet jag inte.
Kanske inte ska bry mig så mkt men eftersom jag nyss träffat en cool kvinna som jag gillar så vill man väl såklart oxå göra henne glad och nöjd. Så det är ju det som mest beskymmrar mig.

Klart du skall tänka på din coola kvinna
Men hon bör också visa förståelse för att du är ny på det här.
Men tycker absolut du skall testa att ha sex igen så snart du kan.
Då bryr hon sej nog mindre om att du kommer inom 30 sek första gången om hon vet att hon får mer om en liten stund
Citera
2011-12-21, 15:22
Medlem
Ja jo men det tror jag hon gör, nu har hon åkt hem under jul men efter helgen så hoppas jag väl på att få träffa henne igen. Klart hon bryr sig men att hon säger att det är lugnt att jag kommer så tidigt fortfarande vet jag inte om hon verkligen tycker.
Citera
2011-12-21, 15:32
Medlem
Hehe, tacka gudarna för att du kommer iaf. I början har de flesta problem (förnekas alltid däremot) - själv tillhör jag den kategorin som inte kunde komma de typ 50 första gångerna, det är fan så mycket värre i min mening. Humpa i 4 timmar och inte komma, för att sedan gå på det dagen efter osv. blueballs much.

Men jo, misstänker att du är för ivrig på rödbetan så att säga. Ta det lugnt i början. Inte trycka in den och börja kötta på i 180 utan börja lätt. Höhö. Lycka till :3
Citera
2011-12-21, 15:32
Medlem
talenteds avatar
* Dra en runk innan.
* Kör ett längre förspel, där du pillar o slickar på henne, så hon får komma innan du plockar fram snabeln.
* Har du stort ollon? (Det kan innebära att det är svårare att hålla på längre)
Citera
2011-12-21, 16:09
Medlem
Min kille tänker på stolar. Helt otroligt omtänksamt, stackarn ligger & funderar på olika typer av ikeamöbler så att jag kan få komma först! DET är kärlek! Prova att slappna av & fokusera på annat, eller kör tills du nästan kommer & stoppa, gör man så många gånger har jag hört att man kan öva upp en viss "tolerans".
Citera
2011-12-21, 16:12
Medlem
Medicinens avatar
Hej.
Jag har lite svårt att förstå varför det kommer sådana här trådar ibland. Det var en för några dar sen också.

Som andra har skrivit, det är väl bara att knulla igen? Sexet är väl inte slut bara för att det går för dig, eller?
Spruta inte i henne om du ska knulla mer, eller jag vet inte föresten, fast jag gillar inte det. Dvs knulla en nysprutad fitta. Absolut inte om det är någon annan som sprutat, men inte heller om jag har gjort det. Det blir slaskigare liksom.
Citera
2011-12-21, 16:12
Medlem
talenteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliejules
Min kille tänker på stolar. Helt otroligt omtänksamt, stackarn ligger & funderar på olika typer av ikeamöbler så att jag kan få komma först! DET är kärlek! Prova att slappna av & fokusera på annat, eller kör tills du nästan kommer & stoppa, gör man så många gånger har jag hört att man kan öva upp en viss "tolerans".

Hehe, hade du inte tyckt det var roligare ifall han var högst medveten om dej? Att han verkligen är i nuet, och trivs där? Jag vet inte, men jag hade nog inte tyckt det var kärlek om min tjej låg och tänkte på bokslut och årsrapporter, bara för att jag ska ha det skönt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in