2012-04-06, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Har aldrig haft chansen tyvärr...skulle vara asgrymt! med båda varianter kanske mmf mest! fast tillfällena dyker ju inte upp varje dag precis, skulle vara intressant att höra hur folk har lagt upp dessa förslag, för läget måste ju verkligen vara deta rätta, speciellt i nyktert tillstånd!

för mig hände det spontant och det är just vägen dit som är den spännande :P
Citera
2012-04-06, 11:55
Medlem
gurkmajjas avatar
Ja det har jag haft men det gav inte mersmak.
Citera
2012-04-06, 16:06
Medlem
molofeffes avatar
YEAAAH
Citera
2012-04-06, 16:54
Medlem
Kickexs avatar
För mig skulle det var avtändande att se en kuk när jag knullar, så nej tack
Citera
2012-04-06, 17:01
Medlem
hello-klittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackanst
Hej!

Är det bara jag som tänder oerhört mycket på en trekant där det är två killar som knullar en tjej? Favoriten är nog när hon står på alla fyra medans hon suger av en och den andra tar henne doggystyle.
Jag vet inte vad det är som är så lockande med det. Att man tillsammans med en kompis knullar en tjej medans man skrattar och har kul. Blir som en kombination av att det är skönt och ett nöje.

Jag har haft det med min kompis med två olika tjejer. Den första var min flickvän som brukade ställa upp för oss. Hon älskade det kan jag ju meddela Den andra var en random tjej som senare blev kompisens flickvän. Båda var ovanligt bra i sängen vilket gjorde att jag och min kompis haft våra bästa stunder just då under trekanten. Även idag brukar vi friskt skämta om det och säga att vi vill göra om det.

Så till frågan, hur många här har haft trekant med sin kompis eller någon manlig bekant där ni varit på en tjej? Är det kanske vanligare än man tror? Om ni orkar får ni gärna skriva hur det gick till!

Såklart bara kille, kille, tjej!

Jag har haft sådan trekant. Love it! Speciellt det där med suga av den ene och bli tagen bakifrån av den andre. Helt awesome. Dessutom jävligt tändande att min kille vill se migha sex med någon annan. Gillar det skarpt. Det har varit jag, min kille och ett par av våra gemensamma kompisar (en i taget).
Senast redigerad av hello-klitty 2012-04-06 kl. 17:03.
Citera
2012-04-06, 17:17
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Vad fan är det för kvinnor som ställer upp på sådana galenskaper? Det låter faktiskt djuriskt.
Citera
2012-04-06, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Minns inte ens att jag tänkte på den andra kuken när jag testade, hade fullt upp med annat
Citera
2012-04-06, 17:48
Medlem
hello-klittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsbokaren
Vad fan är det för kvinnor som ställer upp på sådana galenskaper? Det låter faktiskt djuriskt.

Kvinnor som gillar sex och tycker att det verkar härligt. Människan är ett djur.
Citera
2012-04-06, 17:56
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hello-klitty
Kvinnor som gillar sex och tycker att det verkar härligt. Människan är ett djur.

Bara äckliga människor som besudlar sig själva med sådana galenskaper och motiverar sin idioti med att kalla sig själva djur.
Citera
2012-04-06, 17:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Minns inte ens att jag tänkte på den andra kuken när jag testade, hade fullt upp med annat

Det är ju klart att det inte är kuken man vill tänka på men att bara vara medveten att den är sekunder ifrån att släppa en sperm laddning bara ett par decimeter ifrån en skulle störa mig för mycket för att ens kunna njuta av knullet.
Citera
2012-04-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsbokaren
Bara äckliga människor som besudlar sig själva med sådana galenskaper och motiverar sin idioti med att kalla sig själva djur.

Varför är det så väldigt galet att ha sex med två personer istället för en, det blir ju inte automatiskt mer kinky för det, bara lite mer kroppsdelar inblandade
Citera
2012-04-06, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Jaha.. kollar du inte på heteroporr utan bara solo och lebbporr då?

"Homofober" är oftast smygbögar som känner behov av att försöka övertyga andra om att de är 100% heterosexuella
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in