2012-04-06, 20:50
Medlem
ansiktsbokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karmen
Varför är det så väldigt galet att ha sex med två personer istället för en, det blir ju inte automatiskt mer kinky för det, bara lite mer kroppsdelar inblandade

Fruktansvärt smutsigt och äcklande bara. Eftersom att jag utgår från mina egna idéer och du sannolikt redan har dina egna så tror jag inte att någon av oss kan förändra den andres synpunkt varför jag förklarar diskussionen avslutad.
Citera
2012-04-06, 21:06
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fL0w86
Jaha.. kollar du inte på heteroporr utan bara solo och lebbporr då?

Kolla på porr då en snubbe sätter på en tjej framför sin dator och dela en tjej i sängen med en snubbe som man också delar svett med är två helt olika saker, lilla vän.
Och vad är det för fel på lebbporr?

Citat:
Ursprungligen postat av fL0w86
"Homofober" är oftast smygbögar som känner behov av att försöka övertyga andra om att de är 100% heterosexuella

Antyder du att jag är bög eller homofob!?
Citera
2012-04-06, 21:13
Medlem
Micropoppans avatar
Exakt! Alla kan må bra bara man vet vad som gäller! Jag personligen älskar 3-kanter.
Citera
2012-04-06, 22:45
Medlem
Looperss avatar
Jag har en vän , han hade jag gärna haft trekant med. Eller 2kant
Citera
2012-04-07, 12:33
Medlem
Diablesss avatar
Skulle aldrig vilja ha med en till kille. Men två tjejer skulle vara jäkligt nice. Man skulle bara behöva ligga där som en kung i sängen medan slynorna jobbar. För att inte tala om att få se när dom går ner på varandra. Sjukt hett!
Citera
2012-04-07, 12:40
Medlem
boxlow90s avatar
Jag är själv tjej och om jag var tvungen att ha en trekant skulle jag hellre ligga med 1 kille och 1 tjej än 2 killar, vet ej varför för jag varken inte bi eller homo.
Citera
2012-04-07, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ansiktsbokaren
Fruktansvärt smutsigt och äcklande bara. Eftersom att jag utgår från mina egna idéer och du sannolikt redan har dina egna så tror jag inte att någon av oss kan förändra den andres synpunkt varför jag förklarar diskussionen avslutad.

Jag är absolut inte ute efter att ändra din syn eller ståndpunkt, var bara nyfiken på vad det var som gjorde att det kändes äcklande så länge de tre bara gör exakt samma saker som normala sunda renliga människor gör gentemot varandra i trekanten och ingenting kinky eller konstigt förutom själva trekanten förekommer.
Citera
2012-04-08, 01:44
Medlem
bögvarning på detta asså

vilket bullshit- se sin tjej njuta bla bla bla

Om ni hade vart riktiga hetro hade ni dubbelmackat o förnedrat tjejerna tillsammans.
Citera
2012-04-15, 20:59
Medlem
zekss avatar
Jag som tjej skulle hellre vela ha det med två killar än med två tjejer för jag gillar inte tjejer ett dugg, knappt att ens vara kompisar med dom. :3
Citera
2012-04-15, 21:05
Medlem
greenbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandi74
Vid trekant föredrar jag två killar och en tjej, kan inte bli bättre.. för mig som tjej.

Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Tja, skulle gärna testa nån gång:P

Hoppas ni aldrig delar med er av detta IRL, i vilket fall som helst aldrig framför killar. Om ni bryr er om ert rykte dvs.
Citera
2012-04-15, 23:48
Medlem
Jag som tjej skulle gärna testa. Känslan att ha två kukar i sig och bli knullad från "två håll" är väldigt lockande, känslan att bli dominerad och använd som sexobjekt.. Oklart om det är lika nice i verkligheten som i fantasin dock, men man vet ju inte innan man har prövat
Citera
2012-04-16, 03:00
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenbatman
Hoppas ni aldrig delar med er av detta IRL, i vilket fall som helst aldrig framför killar. Om ni bryr er om ert rykte dvs.

För att man ser ner på tjejer irl som gillar trekanter? Ähh.. vem bryr sig om vad andra tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in