Finns ingen orsak att dra in andra män i sex gejmet.. för det första är det bögigt, för det andra avtändande för det tredje får man inte stånd.. Man turas om ifall man ska dela på en kvinna som vill bli delad av flera gubbar.. Så lägger man upp det om man ens ska överväga att göra nåt sånt uppdrag
Är väl inga problem få stånd man tittar väl för fasen på tjejen? eller du kanske är rädd du ska få en glimt av andra snubben du verkar lite rädd för nåt ; )
Låg med två kan killar en gång. Samtidigt som de ville köra DP så gjorde de allt för att inte vidröra varandra. Nästan lite skrattretande men underbart skönt.
Låg med två kan killar en gång. Samtidigt som de ville köra DP så gjorde de allt för att inte vidröra varandra. Nästan lite skrattretande men underbart skönt.
Nej fy fan, jag skulle slakna direkt.
Lite gayigt att 2 killar sätter på en tjej tillsammans.
Hmm tror två gay killar inte skulle sätta på en tjej 🤔. Om dom sätter på tjejen och inte vill vidröra varandra under dubbelmackan hur kan det vara gayigt?. 🧐
Det är en lite intressant dubbelmoral det här att man kan tycka att det är bögigt bara att vara två nakna killar i samma rum, men att samtidigt tycka att det är helt okej med två tjejer som har sex med varandra...
Finns inget dubbelt, bägge går emot kristen moral.
Hmm tror två gay killar inte skulle sätta på en tjej 🤔. Om dom sätter på tjejen och inte vill vidröra varandra under dubbelmackan hur kan det vara gayigt?. 🧐
Fyfan för att se en svettig pung och känna lukten av en man.
Vi är alla olika.
Inte bara nästan. Det är skrattretande. Har de sex med dig samtidigt så behöver de accepterar att det kan förekomma kontakt på ett sätt eller ett annat. Särskilt om de vill dp: a dig.
Inte bara nästan. Det är skrattretande. Har de sex med dig samtidigt så behöver de accepterar att det kan förekomma kontakt på ett sätt eller ett annat. Särskilt om de vill dp: a dig.
Tur att du hade det skönt ändå!
Skulle vilja prova att få två kukar samtidigt intryckta i fittan också men det är inget jag lär få dessa två killar att ställa upp på .
Har haft denna typ av trekant och det var så otroligt trevligt. Jag är en kvinna som kräver mycket för att känna mig klar och avsluta. Så detta passade mig perfekt. DP såklart men även att när ena mannen behövde paus så kunde den andra köra på utav bara fan. Sedan byta av varandra, men även köra tillsammans. Bli tryckt av ena och suger av den andra samt blir slagen osv. (Männen var goda vänner)
Hade aldrig någonsin kunnat köra med en man och en till kvinna. Blir avtänd bara av tanken. Är alldeles för svartsjuk av mig, så fylls bara av tankar att de inte vill ha mig där osv. Sen gillar jag att stå i centrum. Inte dela på platsen i centrum. Nej usch
Skulle vilja prova att få två kukar samtidigt intryckta i fittan också men det är inget jag lär få dessa två killar att ställa upp på .
Du får försöka hitta andra killar helt enkelt.
Det går nog att hitta killar som kan leva med att råka beröra varandra. För en DV så är det ju ett måste att man nuddar varandra.