2011-12-20, 15:35
Medlem
j1nxs avatar
Ser snutbilar och helikoptrar mitt i city samt att dem genomsöker bilar
Citera
2011-12-20, 15:43
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Låter väl mest troligt att det rör sig om något rån...
Citera
2011-12-20, 15:46
Medlem
hejjageskons avatar
Troligtvis

http://www.expressen.se/nyheter/1.26...odra-stockholm
Citera
2011-12-20, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejjageskon
Troligtvis

http://www.expressen.se/nyheter/1.26...odra-stockholm

Varför skulle snuten söka igenom bilar när dom grep biljakts-killen på plats?
Helikoptrarna skulle ju iochförsig kunna vara inblandade i den grejen du länkade.
Citera
2011-12-20, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ufflix
Varför skulle snuten söka igenom bilar när dom grep biljakts-killen på plats?
Helikoptrarna skulle ju iochförsig kunna vara inblandade i den grejen du länkade.

Rimligen så stannade inte den bilen vid en av de kontroller som det pratades om i inledningen av denna tråd. Alltså är inte den bilen upphovet till kontrollen, men de fastnade i den.
Citera
2011-12-20, 16:46
Medlem
Jag var på Mäster samuelsgatan (vägen han kom körande på), intill korsningen till Malmskillnadsgatan när biljakten var i full gång. Bmw:n körde fort och hetsigt mellan bilarna, dessutom på bara fäljen på ena däcket, och det var säkert 5-6 bilar efter honom.. Dock tog ju resan slut vid Malmskillnadsgatan
Senast redigerad av Kalotten 2011-12-20 kl. 16:54.
Citera
2011-12-20, 18:36
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalotten
Jag var på Mäster samuelsgatan (vägen han kom körande på), intill korsningen till Malmskillnadsgatan när biljakten var i full gång. Bmw:n körde fort och hetsigt mellan bilarna, dessutom på bara fäljen på ena däcket, och det var säkert 5-6 bilar efter honom.. Dock tog ju resan slut vid Malmskillnadsgatan

Inte ofta man får beskåda något sånt. Dramatiskt gripande?
Citera
2011-12-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehleh
Inte ofta man får beskåda något sånt. Dramatiskt gripande?
Var också där det var inte så jätte dramtiskt men föraren låg ner tryckt med ansiktet i backen
Citera
2011-12-20, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myggan_
Var också där det var inte så jätte dramtiskt men föraren låg ner tryckt med ansiktet i backen

Jag var vid Hötorgets tunnelbaneuppgång på malmskillnadsgatan vid 7-tiden och såg 3 snutar stå och hålla koll på 3 somalier som satt på golvet, kan det kanske ha något med saken att göra?
Citera
2011-12-21, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKrister
Jag var vid Hötorgets tunnelbaneuppgång på malmskillnadsgatan vid 7-tiden och såg 3 snutar stå och hålla koll på 3 somalier som satt på golvet, kan det kanske ha något med saken att göra?
Nej, skulle inte tro det! Somalierna hänger alltid vid den uppgången och skräpar/pissar ner. Dessutom hände det här vid tretiden...
Citera
2011-12-21, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KebabKrister

Dom hade väl tänkt att utöva överaskningsex på någon eller så hade dom säkert för mycket khat på sig...Det finns någon typ kyrka nere i tunnelbanan mitt i mot tatueringstuidion som ligger där.Dom hade säkert vart där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in