Givetvis all heder till S-B....Mkt skickligt gjort.
Men finns inte fortfarande möjligheten att knugen faktiskt gjort sig "skyldig" till det som påstås?
Det är väl snarare ganska troligt, även om just DEN bilden från MM visade sig falsk.
Lägger man ihop övriga fakta(?) i hela soppan, så framträder ju inte kungen som nån pojkscout(

) direkt...
Att S-B räddat monarkin som många användare vill påstå(om än ironiskt på sina håll) är väl att ta i? DELS för att den kanske aldrig var i fara oavsett vad som hänt, men OCKSÅ pga att sista ordet i hela affären säkert inte är sagt än.
Nu har jag ju inte järnkoll på alla detaljer som många andra här i tråden, så jag kommer inte "slåss mot väderkvarnar" bara för att försvara mitt inlägg.
Bara en MILD provokation
//Crimson