2011-12-20, 11:10
Medlem
Flashback-Gammelmedia 1-0. Igen.
Citera
2011-12-20, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Och i AB:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14103055.ab

Hahahah är Flashback en "grävgrupp på nätet" nu? hur bedrövliga kan aftonhoran bli

Fan va creed till användaren som avslöjade detta!
Citera
2011-12-20, 11:16
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ivanivan
Grattis flashback. Bra jobbat! Men....
Det är fortfarande jävla skvallerjournalistik. Vem bryr sig om att kungen vart på strippklubb? Inte jag. Lika intressant som att få veta mer om britney nya pojkvän eller dylikt.
Sikta högre, gräv i makten. Hitta bidragsfuskande mutmottagande lögnhittapåare politiker så ska ni få min fulla respekt.

Ändå, bra jobbat med detta men sikta högre. Peace

Men gör det själv. FB är inte någons privata arme. Det enda som vi har gemensamt är att vi tror på yttrandefrihet.

(samt dödsknark)
Citera
2011-12-20, 11:16
Medlem
1TBs avatar
Stig-Britt förtjänar här med +1cm på sin 30cm Flashback-dase. Sig-Britt leder där med med en 31cm Flashback-dase. Bra jobbat!
Citera
2011-12-20, 11:33
Medlem
Damacys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1TB
Stig-Britt förtjänar här med +1cm på sin 30cm Flashback-dase. Sig-Britt leder där med med en 31cm Flashback-dase. Bra jobbat!

Bara en fjuttig centimeter?

Rätta mig om jag har fel, men det här måste väl vara det enskilt största avslöjandet i Flashbacks historia? För aldrig har väl en enda användare fått ett sånt här genomslag i media? Stig-Britt är ju tamefan på löpsedeln!

Men jag noterar även att Aftonhoran inte nämner Flashback som sajt, utan refererar bara till "flashbackgrävarna". I Expressen så nämns Flashback ett flertal gånger i flera artiklar.
Citera
2011-12-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Men gör det själv. FB är inte någons privata arme. Det enda som vi har gemensamt är att vi tror på yttrandefrihet.

(samt dödsknark)

Det jag menar är att endel här på forumet älskar flashback så mycket så att dom blir blinda. Dom som skriver om stora journalistpriset, wtf helt snöblinda, en gubbe som manipulerar bilder för att försöka få det att se ut som en annan gubbe vart på strippklubb. Kung eller ej, vem fan bryr sig? Är det olagligt att gå på strippklubb? Nej. Det är inte som flashback har avslöjat nån skandal av värdiga mått. Sluta va så hemmakära.

Som jag sagt innan. Bra jobbat men dra inte så jävla stora växlar på det hela tiden. Ni vattnar ur värdet på riktigt journalistik.
Citera
2011-12-20, 11:42
Medlem
Eclipse82s avatar
Återigen gör vanliga människor det som gammelmedianska journalister inte klarar av.

Det är nu bekräftat att de största scoopen som görs av aftonblaskan handlar om Idol och Så mycket bättre.

I den vanliga världen så funkar det så att om man suger på sitt arbete så får man lämna sin post åt de som kan bättre. Dags för aftonbladet att sluta rekrytera folk från expo samt se&hör och börja leta riktiga journalister.

Det är ju ändå aftonbladet som drevat på detta med kungen mest av media där ute.

Fail återigen.
Citera
2011-12-20, 11:46
Medlem
Erikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoonGose
Hahahah är Flashback en "grävgrupp på nätet" nu? hur bedrövliga kan aftonhoran bli

Fan va creed till användaren som avslöjade detta!

Aftonhoran får ju betalt för Stigs upptäckt, och han får fan inte ett öre
Citera
2011-12-20, 11:47
Avstängd
micro113s avatar
Lyfter på hatten. Snyggt jobbat Stig-Britt
Citera
2011-12-20, 11:56
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Lyfter på hatten. Snyggt jobbat Stig-Britt

Pengar lär betalas ut. Om han frågar efter det.

Men tveksamt om han gör det.
Citera
2011-12-20, 12:01
Medlem
Ezzelinos avatar
I dag regerar Stig-Britt.

http://www.dn.se/blogg/viktor/2011/12/20/partiledarna-om-kungabilderna/

Citat:
"Dagens toppnyhet är givetvis att Flashbackanvändaren ”Stig-Britt” hittat vad som tros vara upphovet till Mille Markovic manipulerade kungabilder.

Hovet har redan hyllat ”Stig-Britt” (vilket får sägas vara en tidsmarkör i sig), men från partiledarhåll har det ännu varit tyst. The Viktor Report kan dock exklusivt avslöja kommande kommentarer i förväg.---"
Citera
2011-12-20, 12:03
Medlem
Psychadelic1s avatar
Bra jobbat! Härligt att se så pass stor respons från media också!

Stig-Britt for president
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in