Citat:
Ursprungligen postat av Xantyfication
Tack men försökte med deras tutorial och fick igång allt men den synkade aldrig mina kontakter så när jag valde att ta bort alla på min iphone så försvann allt.. men återställer från itunes nu.. Hur fan får jag skiten att synkas till mitt gmail konto? jäkla telefoner!
Anledning till att jag byter efter 3 veckor är för att jag är grymt besviken på iphone 4s inte mycket som skiljer sig från mina 4. Siri är sjukt överskattat då det inte finns på svenska eller stödjer något för oss. Så kör på nexus tills 5'an kommer i höst =P Då kanske siri finns på svenska och fungerar som det borde.
mvh
Du ska kunna stänga av Apples synk utan att ta bort kontakterna på telefonen.. och få dem att slå ihop... och inte radera.. Man får bocka i inställningarna för Gmail-synken i inställnignarna att inkludera kontakter! Standard är nog bara Mail.
Förresten så kan jag "varna" dig för att när du gått till Android så kan man inte gå tillbaka. Det hände nämligen för mig. Man blir van vid friheten att kunna customiza allting och att kunna lägga in musik/video direkt som ett USB-minne utan att behöva iTunes.
Du kommer upptäcka att Android 4.0 ligger minst 1 år före iOS 5 i utvecklingen.