2011-12-19, 17:01
Medlem
Hej alla! Är en tjej på 22 år som aldrig har kommit, varken själv eller med någon kille. Förlorade oskulden för 5 år sedan som 17-åring och har legat med 11 killar. Har pojkvän sedan 9 månader tillbaka och har då förstås aldrig kommit med honom heller. Älskar min kille och tycker att "han är bra i sängen", och har ju varit med andra innan så är nog knappast killarna det är fel på. Jag blir alltid kåt och tycker sex är skönt och så, har varit nära flera gånger men sen "försvinner det bara". Så några tips/erfarenheter från andra? Har hört vissa som säger att en del tjejer inte ens kan få orgasm, kan det stämma?
Citera
2011-12-19, 17:09
Medlem
Antagligen tänker du för mycket på det. När du känner att du är nära antar jag att tankegången är ungefär i den här stilen: "Åh, ja, nu är jag nära, lite lite till så kanske det går, hoppas det funkar denna gång, vore så härligt att äntligen få komma för första gången"?

EDIT:
Det vore artigt om du kunde stanna online och faktiskt svara på frågor när folk försöker hjälpa dig.
Senast redigerad av patwotrik 2011-12-19 kl. 17:15.
Citera
2011-12-19, 17:21
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Nej, inte alla kan få vaginala orgasmer, och för en del dröjer det tills efter de fått barn eller tills de känner sej säkra i förhållandet.
( kan ta några år )

Däremot kan man få andra sorters orgasmer: Klitorisorgasm och anal orgasm.

Om du tror att din kille kan vara lugn, tålmodig och ömsint i vilka situationer som helst borde ni prova analsex.
Man får vara beredd på att det tar tid och att det krävs massor av glidmedel eller matolja

Klitorisorgasm ska du prova med själv, du måste veta hur du vill ha det innan du kan instruera din kille.
Många tjejer använder sej av duschstrålen, eller handen med glidmedel på.

Tricket är att inte sluta hur obehagligt du än tycker att det är när du börjar närma dej.
Och så ska du vara helt ensam i huset/lägenheten så att du verkligen är säker på att ingen hör dej eller råkar avbryta.

Lycka till!
Senast redigerad av Snuttegrisarna 2011-12-19 kl. 17:24.
Citera
2011-12-19, 18:44
Medlem
Mikk0s avatar
testa att gnida klittan mot något, typ täcke som du formar som en kuk och lägger dig på.

Det är många tjejer som inte kommer av sex och har även svårt att komma när killen smeker. Så det bästa är att du testar på dig själv vad du kan komma av.

Jag själv kom aldrig under sex, kunde endast komma själv. Men sedan satte jag ihop sättet jag kom själv av med att ha en kuk i fittan och nu kan jag i allafall komma i en ställning. Dock inte av själva kuken i fittan, men ändå.
Citera
2011-12-19, 21:01
Medlem
Smek dig själv när ni har sex.

Jag tror att det är killen som är problemet iaf. Hur hårt kör ni egentligen? Det kan behövas rätt hårt för att få en oerfaren tjej att komma. Och sen handlar det mycket om att vara engagerad också, särskilt för honom, han måste ha fokus och vara inne i det. Och sist men inte minst så är dirty talk bra, t.ex. om han säger åt dig att komma, eller om han säger att han ska få dig att komma vad som än händer.

Det du måste göra är att slappna av och inte tänka på det. Ju mindre du tänker, desto bättre blir det, folk tänker alldeles för mycket nu för tiden. Ni måste båda vara närvarande och avslappnade, det funkar inte om ni tänker.
Citera
2011-12-20, 01:59
Medlem
jag hade också svårt att komma förut både vid onani och sex och hade lite ångest över det. Nu har jag ganska lätt att få orgasm framförallt vid samlag så behåll hoppet uppe! För mig är det enklast att vara överst och liksom dra knäna utåt och bakåt tills man hamnar i en vinkel där g-punkten stimuleras. Prova dig fram, ta gott om tid på dig. Fast viktigast är att inte tänka för mkt utan mest bara känna och slappna av. Det finns vissa hypnoser man kan lyssna på om man har svårt att koncentrera sig när man är själv. Jag gillar dom! Provat sexleksaker btw?
Citera
2011-12-20, 22:52
Medlem
UniversumsPojkens avatar
Ta en förmiddag, köp ett par dildos och lite glimedel. Sen testar du alla möjliga varianter tills du hittar nåt som funkar!
Citera
2011-12-20, 23:00
Medlem
stordrulens avatar
Eftersom jag för två dagar sedan fick en kvinna att komma för första gången i hennes liv enbart genom att få kuk (), alltså inga händer eller tunga så känner jag att jag har lite tips att komma med, samt en ursäkt att få skriva ned min bedrift.

Har du någonsin ridit killen och låtit dig sköta allt jobbet själv? På så vis bestämmer du allt själv och kan lättare kontrollera dom där få dyrbara tillfällen när du känner att det blir jätteskönt men det händer inget mer, när du själv sköter allting så är det mindre chans att du missar de tillfällena.

Om ni ligger i missionären så se och känn efter om din kille bara ligger rakt på och pumpar, eller är han lätt vriden och använder han sitt höftben typ och smeker din klitoris samtidigt? Hur fan ska jag beskriva detta nudå...men alltså i kort, man ser till att ha kontakt med klitoris med midjan/höften -områden medans man knullar. Det brukar vara uppskattat hos flickor.

Kör doggy och smek digsjälv samtidigt = win för båda då det är upphetsande för killen också. Men mest för att killen når djupare samt att om du försöker ha benen ihop så mkt som möjligt så känns det mer och som att kuken är "tjockare".

Lägg en kudde under ländryggen under missionären ...

tjao, nått tips iaf.
Citera
2011-12-22, 01:49
Medlem
Duschmunstycket är någonting som skall vara populärt, om man får döma av tidigare trådar i samma ämne.
Citera
2011-12-22, 05:45
Medlem
Phrenklies avatar
Jag har samma problem, har testat allt, barnmorskan säger att det kan bero på en inre psykisk "spärr" t.ex. att man inte är 110% bekväm med situationen, att man mår dåligt över något helt annat, att man har någon form av "orgasm-press" o.s.v.

Folk säger att man ska onanera så går det automatiskt, men eftersom jag inte kan komma så blir jag bara extremt sexuellt frustrerad av onani och nästan gråter efter kuk om jag håller på en längre stund

Jag har verkligen superskönt vid sex men jag misstänker att mitt fel är lite biologiskt eftersom jag tycker att analsex är många gånger skönare än vaginalsex, men jag kan inte ha analsex just nu av andra orsaker...
Citera
2011-12-22, 11:44
Medlem
Roxanas avatar
Från E&S till Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2011-12-22, 16:25
Medlem
Min nuvarande fru hade heller aldrig kommit när vi blev tillsammans.

Jag såg det givetvis som en sport att få henne att komma eftersom jag tycker att sex är mycket roligare om man kan ge sin partner orgasm.

Alla KAN komma, det gäller bara att hitta ett sätt som passar dig. Vi har köpt mängder med sexleksaker allt från analpluggar till rabbits och vibrerande ägg.

Tillslut hittade vi den HÄR vilket idag är hennes absolut bästa och enda sätt hon kan komma. Den har en väldigt kraftig vibrator.

Fortsätt experimentera och ge inte upp, tillslut kommer det att fungera!

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in