2005-01-12, 11:32
Medlem
Starfishs avatar
Hej grabbar.

Har lite frågor här om det går bra.

Det e så här att jag deffar just nu sen 5 veckor tillbaka och ska köra ända fram till juni, har tänkt och komma i skitbra form.

Har kurat innan på Sustanon och thai5 med fina resultat.
Men har aldrig provat något annat.
Nu är det tänkt att köra igång nåt 1 april, gärna något som gör mig hård och antikatabol för jag ska pressa ur det sista fläsket, ja inte tävlings form men i hyfsad skulle inte skada med och få lite styrka eller massa på köpet kanske.
Kör ECA just nu och har Clen hemma men kan inte ta dom just nu för jag har 2 bloprover som ska göras innan mars och dom kan dyka upp när som.

Har läst som fan här på forumet och kom fram till en Winstrol kur oral.
Och till frågorna:
Blir man antikatabol av endast Winstrol?
Kan man mixa Winstrol med till exempel 10/60kur för bättre resultat eller något annat tips?
Har Winstrol fettförbrännande effekt?
Vad är det exakt med Winstrol som gör lederna så dåliga?
Eller kanske mixa Winstrol med Clen, men får sån bröst smärta av clen.

Har fått höra lite olika åsikter om dessa frågor av andra fjantar i min närhet men vill höra det från er, ni verka kunna era saker.
Citera
2005-01-12, 12:38
Awaiting Email Confirmation
Sök sök sök.

Detta har diskueterats ofantligt många ggr. Kan dock säga: En 10/60 är en 10/60 och inget annat.
Citera
2005-01-12, 16:26
Citat:
Ursprungligen postat av Starfish
Blir man antikatabol av endast Winstrol?
Kan man mixa Winstrol med till exempel 10/60kur för bättre resultat eller något annat tips?
Har Winstrol fettförbrännande effekt?
Vad är det exakt med Winstrol som gör lederna så dåliga?
Eller kanske mixa Winstrol med Clen, men får sån bröst smärta av clen.

Driver vätska ur lederna.
Nej winstrol förbränner inte fett.
Jo man kan mixa men då är det inte en 10/60 kur längre DUH.
Vad är de för smärta av clen du pratar om?
Citera
2005-01-12, 16:33
Medlem
Boddies avatar
Lite Primobolan sitter alltid bra om man ska bränna och samtidigt lägga på sig muskler! Eller varför inte den nya oljebaserade Winnen mm mmmmmm ja ni läste rätt oljebaserade, nya grejer med riktigt bra drag i
Citera
2005-01-12, 18:11
Medlem
Starfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Driver vätska ur lederna.
Nej winstrol förbränner inte fett.
Jo man kan mixa men då är det inte en 10/60 kur längre DUH.
Vad är de för smärta av clen du pratar om?

Ett tryck i bröst korgen, väldigt obehagligt. gör inte ont men det känns som hjärtat inte får plats typ
Citera
2005-01-12, 21:43
Medlem
Kör en Tai kur med Winny just nu.. kan åter komma med resultat..
Tycker jag att jag får bra tryck och jag ser verkligen hårdare ut bara efter 2veckor..
10Mg Tai
50Mg Winny

Finns många osikter om min lilla kur men kör bort lite krafs jag har hemma innan deff i Mars/april. Inte ute efter att bygga så mkt massa utan helst ren muskelmassa, och inte lägga på mig så mkt fett..
Citera
2005-01-12, 21:46
Citat:
Ursprungligen postat av Starfish
Ett tryck i bröst korgen, väldigt obehagligt. gör inte ont men det känns som hjärtat inte får plats typ

det är mycket troligt att det är pga du blir nervös och är stressad, vanligt symptom + att clen påfrestar hjärtat ganska mycket
Citera
2005-01-12, 23:38
Medlem
Starfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
det är mycket troligt att det är pga du blir nervös och är stressad, vanligt symptom + att clen påfrestar hjärtat ganska mycket

kan stämma, nervös blir jag rätt mycket. kan till och med kännas svårt och andas ibland liksom tungt. jag vågar inte ta innan jag ska träna fan vet om man kollapsar.

Nervös är nog det värsta jag blir, blir helt störd i huvet haha nästan paranoid och helt skum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in