2011-12-18, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Har sagt det tidigare och säger det igen. Han kommer bli stor som fan. Tycker han ska direkt in i startelvan. Zlatan och Guidetti tillsammans kommer bli sjukt bra! Zlatan som framspelare då eller en offensiv mittfältare.

Guidetti gör ju fler mål i holland än va Zlatan gjorde när han spelade där + att han är bara 19!
Hur långt tror ni att han kan gå? Jag tror eller vet att han kommer att spela i de största klubbarna! Så jävla glad man blir när vi får nya storstjärnor.

Guidetti ska ju lätt in i truppen till EM vilket allt talar för just nu, Gerndt incidenten, Hamrens lovord i media, Bergs skitform och alla mål han öser in. Skulle isåfall bara vara en skada eller en rejäl piss säsong som hindrar honom.

Men i startelvan får han de svårt. Knappast att Hamren petar Elmander efter Hollands matchen. Men definitivt ett hett inhopp längst fram då Toivonen mer är ett släpande alternativ. De ända alternativet är istället för Guidetti är isåfall Hysen, Hysen som bara kan ta en plats om han gör en grym vår säsong och Guidetti suger denne.

Edit: Menar förstås i slutet att Guidetti kan tappa en plats genom att han skulle vara dålig under vår säsongen, inte genom att han skulle suga av sin konkurrent Hysen. Är ganska trött så det kan bli lite luddigt.
Senast redigerad av Qnektar 2011-12-18 kl. 20:12.
Citera
2011-12-18, 20:15
Medlem
marchisios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Du menar Jerome Boateng som spelar i Bayern nu och inte Prince Boateng som spelar i Milan. Så att ingen missförstår.

tvärtom
Citera
2011-12-18, 20:20
Medlem
marchisios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Känner du Guidetti bra eftersom du kan uttala dig så säkert om hur han fungerar i grupp?

Annars tycker jag att han är för ung. Hur är det man brukar säga? Är man inte tillräckligt gammal är man inte tillräckligt bra.

Nej men det är det intrycket jag fått av honom i diverse intervjuer och program han har medverkat i
Citera
2011-12-18, 20:25
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marchisio
Nej men det är det intrycket jag fått av honom i diverse intervjuer och program han har medverkat i

Guidetti känns väl verkligen som en Hamrén typ? Han snackar ju alltid om att han vill ha spelare med attityd och bra inställning. Fortsätter han så här bör han definitivt få chansen i nån landskamp innan EM i alla fall.
Citera
2011-12-18, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marchisio
tvärtom
Nej, alltså dom syftar på Boateng, inte den andra Boateng, du vet, han som lirar där, den svarte alltså, fotbollsspelaren.
Citera
2011-12-18, 20:38
Medlem
Jag har alltid vetat att John kommer gå långt, redan i BP såg man vilka kvaliteér han har. Hoppas dock av hela mitt hjärta att han inte förstör sin karriär genom att gå tillbaks och nöta bänk i City. Men smart och målmedveten som han är så tror jag att han kommer ta dom rätta besluten i sin karriär.
Citera
2011-12-18, 21:32
Medlem
dinobarcelonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlttt
Vad tror ni kommer han med till Em?

Erik Hamren är väl något bättre än vad lagerbäck var på att ta ut nya spelare men ändå ganska feg av sig.

Hoppas Hamrén tar med både Guidetti och Celik då båda dessa gossar skulle kunna bidra till det offensiva spelet. Att skylla på att Celik ska utomlands och därför ej ta ut honom till truppen er bara nonsen merparten av A-laget spelar ju utomlands. Sedan tycker jag att Zlatan borde få ta mindre plats än va han gör. Varje gång han spelar förväntar sig alla att han ska göra allt och man har vunnit alla matcher tror ja när han ej spelat då man insett att man måste jobba ihop. Sedan e han urusel i att hjälpa till hemåt. Ne ge plats åt den nya generationen!
Citera
2011-12-18, 21:34
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinobarcelona
Hoppas Hamrén tar med både Guidetti och Celik då båda dessa gossar skulle kunna bidra till det offensiva spelet. Att skylla på att Celik ska utomlands och därför ej ta ut honom till truppen er bara nonsen merparten av A-laget spelar ju utomlands. Sedan tycker jag att Zlatan borde få ta mindre plats än va han gör. Varje gång han spelar förväntar sig alla att han ska göra allt och man har vunnit alla matcher tror ja när han ej spelat då man insett att man måste jobba ihop. Sedan e han urusel i att hjälpa till hemåt. Ne ge plats åt den nya generationen!
Uhm...what?
Citera
2011-12-18, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Uhm...what?

Celik blev inte uttagen till januariturnén av dessa skäl.
Citera
2011-12-18, 21:39
Medlem
Steff83s avatar
EM denna sommaren som kommer är nog lite för tidigt. Man bör nog avvakta och se hur han bibehåler denna utveckling. Mycket hänger på vilken klubb han spelar i till våren. Han måste visa lite mer under en längre tid. Just nu ligger Zlatan, Elmander, Rosenbrg och Hysén först i kön ganska klart.
Citera
2011-12-18, 21:45
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Celik blev inte uttagen till januariturnén av dessa skäl.

Ja, men till januariturnén tas bara spelare från skandinaviska klubbar ut då datumen det handlar om inte är officiella FIFA-datum.
Citera
2011-12-18, 22:07
Medlem
Alvéss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Hans hattrick var ett svar till alla som sa att han bara kan göra straffmål
Nej han är fan göra några till slepmål innan man kan ge han särskillt mycket creed. Han är en lovande spelare som gärna får komma till EM som fjärde/femte-anfallare men han måste bli mycket bättre på alla punkter (utan möjligtvis straffar) innan han har något i startelvan att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in