Citat:
Ursprungligen postat av quark
Det är du som är godtrogen mot dina auktoriteter (som t ex "den skoningslöse Hannover" - vilka fascistiskt klingande epiteteter).
Du har ständigt fel när det handlar om enkla tekniska saker som koncentrationerna av kolmonoxid i dieselgaser eller explosionsrisken med cyanväte.
Det visar sig också enkelt att visa att herr historiaexperten Ezzelino har ständigt fel när det handlar om historiografin. Någon större beläsenhet behövs inte till det. Man ser i tryck i gamla böcker sådant som du påstår skulle ha förnekats av den officiella historieskrivningen innan 1990. Eller som var "well guarded secrets". Eller som "det inte fanns ett ljud om".
Du har alltså redan fel i saker som är väldigt enkla att kolla.
Du har ständigt fel när det handlar om enkla tekniska saker som koncentrationerna av kolmonoxid i dieselgaser eller explosionsrisken med cyanväte.
Det visar sig också enkelt att visa att herr historiaexperten Ezzelino har ständigt fel när det handlar om historiografin. Någon större beläsenhet behövs inte till det. Man ser i tryck i gamla böcker sådant som du påstår skulle ha förnekats av den officiella historieskrivningen innan 1990. Eller som var "well guarded secrets". Eller som "det inte fanns ett ljud om".
Du har alltså redan fel i saker som är väldigt enkla att kolla.
Du fånar dig bara, quark, surar och låtsas som om du fått upp ett hett spår. Du har alltså plockat upp en bok av någon som påstår sig ha varit judisk läkare i Auschwitz och söker febrilt efter något som skulle kunna "diskreditera" mig som debattör. Naturligtvis misslyckas du, därför att jag aldrig har utgett mig för att vara något orakel på dieselgaser eller cyanväte (men om du är det tycker jag du ska skriva ett försök till utförlig vederläggning av Berg om "dieselgaskammarna" och Rudolf, Faurisson, Mattogno och de andra om "cyanvätegaskammarna": lycka till!
)Historisk beläsenhet och god historisk omdömesförmåga har jag dock, och för var och en som inte håller till godo med Per Ragnars eller Bengt Sändhs berättelser om Hitler
så är denna Holocau$thistoria helt orimlig, ett svårt återfall i tro på helgonlegender, fast denna gång med judar i huvudrollerna.Du undviker ju så fullständigt maniskt allt som inte bekräftar din förutfattade mening om att "det måste ha hänt, sex miljoner dödades, det fanns en plan att utrota dem, de flesta gasades". Gå till Elie Wieseltråden och läs, läs det material som finns i Auschwitztråden och som länkar vidare till kritiska studier av denna sjuka symbol för slutlig tysk underkastelse och evig europeisk fördömelse!
Och vad fan är det för fascistiskt med nicket Hannover?Som avatar har han valt Simon Wiesenthals fejkade bild av fångar i Auschwitz, där Simon "lagt till" ordentligt med krematorierök i bakgrunden...
Har du något att säga Hannover eller någon annan av grabbarna som hållit på på The Revisionist Forum i tre år ungefär så kan du ju regga dig där och fråga om det du är osäker på i stället för att tjafsa på så stingsligt och ressentimentfyllt och försöka inbilla någon att du hittat "avgörande bevis för Förintelsen" för att Elie A. Cohen säger att en del gamla judar förvarades på en psykavdelning "innan de gasades". Det finns inga bevis för någon gasning, punkt etc.
Ska du diskutera här får du bidra till ett hyfsat debattklimat och inte snacka skit om "bluff och båg": jag söker sanningen i dessa frågor liksom alla andra spörsmål jag intresserar mig för...Frågan är varför du exempelvis tydligen är så djupt ointresserad av belgarnas folkmord i Kongo eller bolsjevikernas i Sovjetunionen, men helt affekterad när det kommer till att dryfta de långt mindre omfattande judeförföljelserna?Hellmut Diwald citerades ovan, har du läst hans "Geschichte der Deutschen"?
Eller Ernst Noltes "Der europäische Bürgerkrieg"? Det kanske kunde ge dig lite perspektiv på saker och ting, och minska din lust att så kontraproduktivt mopsa.
: