Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Du väljer att inte svara på frågor? Jag undrade vilken kompetens Van Pelt, Hilberg, Bauer och resten av Holocaustindustrins överstepräster har att uttala sig om de tekniska och kemiska förutsättningarna för "industriell massgasning" i Auschwitz-Birkenau?
En följdfråga var om den akademiskt högt kvalificerade kemisten Germar Rudolf inte är kompetent att bedöma huruvida det finns spår av blåsyra i murbruket? Och Rudolfs mätningar bekräftar i allt väsentligt Leuchters, medan Holocaustindustrin ju inte gärna kan annat än att försöka tiga ihjäl resultaten eller försöka angripa människorna som gjort undersökningarna för att de är "autister" eller "nazister" eller något annat godtyckligt skällsord. Det finns nämligen inga seriösa försök till vetenskaplig vederläggning av Leuchters och Rudolfs slutsatser, Faurissons, Mattognos och Stäglichs slutsatser.
Leuchter var väl förtrogen med konstruktionen av, och tillverkade komponenter till, de amerikanska gaskammarna, så jag ser lätt road hur du tjatar vidare om avrättning med svärd och genom hängning som hans enda kompetensområde.
Men generellt: försök åstadkomma lite mer substantiella inlägg, åtskilliga av dina poster är så vitt jag kan bedöma saken på gränsen till rutinmässig radering som OT och trams.
En följdfråga var om den akademiskt högt kvalificerade kemisten Germar Rudolf inte är kompetent att bedöma huruvida det finns spår av blåsyra i murbruket? Och Rudolfs mätningar bekräftar i allt väsentligt Leuchters, medan Holocaustindustrin ju inte gärna kan annat än att försöka tiga ihjäl resultaten eller försöka angripa människorna som gjort undersökningarna för att de är "autister" eller "nazister" eller något annat godtyckligt skällsord. Det finns nämligen inga seriösa försök till vetenskaplig vederläggning av Leuchters och Rudolfs slutsatser, Faurissons, Mattognos och Stäglichs slutsatser.
Leuchter var väl förtrogen med konstruktionen av, och tillverkade komponenter till, de amerikanska gaskammarna, så jag ser lätt road hur du tjatar vidare om avrättning med svärd och genom hängning som hans enda kompetensområde.
Men generellt: försök åstadkomma lite mer substantiella inlägg, åtskilliga av dina poster är så vitt jag kan bedöma saken på gränsen till rutinmässig radering som OT och trams.
Trodde du skulla uppskatta "godtyckliga skällsord" - det är ju, förutom länkar till sidor producerade av kverulansparanoiker, vad din argumentation går ut på.
Och än en gång: Leuchter var inte kompetent. Om nu han gick i sin faders fotspår, och med en autists särintresse, och blev skicklig på att tillverka avrättningsapparatur, så innebär inte det att han hade den kemiska kunskap som krävs för att han skulle avgöra huruvida det fanns nedbrytningsprodukter i väggarna!
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Och Leuchter var en expert på området men den kemiska analysen utfördes av ett laboratorium som inte hade en aning om vad det var för betongbitar dom analyserade så det kom väl som en chock att dom just bevisat att inga spår efter massgasningar stod att finna. Kanske därför dom skickade fram ett mongo från laboratoriet för att dementera och hjälpa $hoaindustrin att inte avslöjas. Vad trött man blir av att debattera med "barfotanissar" utan egen tankeförmåga. 

Sanningen är ju den att Leuchter, pga sin inkompetens, inte hade kunskap nog att inhämta grundmaterialet på ett sätt som möjliggjorde en korrekt analys.
Fast direkt oväntat var det inte att man skulle få medhåll i det nog ändå vara holocaustindustrin som låg bakom även detta - de ligger ju bakom allt!
Undrar om det kan vara nån judisk konspiration bakom även revisionismen? De kanske försöker piska upp europeerna till ett nytt folkmord, för att sen ta kontroll över domstolarna och tvinga till sig mer skadestånd?
Koksleveranser finns ju noggrant nedtecknade, det finns gott om dokument och autentiska vittnesbörd både om konstruktion och underhåll av krematorierna? Liksom det finns "dödsfallsregister" (först 1990 delvis offentliggjorda). "Massgasningen" är en fantasmagori, de fyra miljonerna (eller en och en halv miljon) döda och brända och magiskt försvunna är en fantasmagori, vad som finns är uppskattningsvis 130.000 döda, främst av tyfus, trots försöken att hejda epidemierna och utrota den smittspridande ohyran (något som också finns väl dokumenterat, dvs. att Himmler och Pohl ville ha så låg dödlighet som möjligt i lägren för att kunna utnyttja judarnas arbetskraft i rustningsindustrin).
Tappa inte humöret för att jag trackar den autistiske Leuchter!