• 2
  • 3
2012-10-02, 13:35
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Det är det väl knappast. Nu vet ni att det finns och för hur mycket, allt man behöver är ut och leta lite.
Ungefär som om jag skulle säga att jultomten finns då?
Löjligt.
Citera
2012-10-02, 13:50
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Ungefär som om jag skulle säga att jultomten finns då?
Löjligt.
Nu får du utveckla.
Citera
2012-10-09, 23:44
Medlem
Händer det ofta ni som rullar egna cigg får suspekta blickar på stan? typ som att de tror att ni rullar jointar?
Citera
2012-10-09, 23:48
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1020
Händer det ofta ni som rullar egna cigg får suspekta blickar på stan? typ som att de tror att ni rullar jointar?

Nej, ytterst sällan. Och då har jag ändå ett utseende som gör att många tar mig för rastafari.
Citera
2012-10-10, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Nej, ytterst sällan. Och då har jag ändå ett utseende som gör att många tar mig för rastafari.

ok, tack.
Vad säger ni om drum blå(smak och prismässigt)? 50g hur mycket kostar det och hur många cigaretter blir det?
Citera
2012-10-10, 02:00
Medlem
Sjograss avatar
Jag köpte 25g Lucky strike på kryssning, kostade 3 euro. Runt 0,5g per cigg (för enkelhetens skull, det är antagligen något mindre än så) 50 John silver filter 13kr, 50 Ocb rullpapper 12kr. Det blir, då euron stog ~9kr, totalt 52kr. Även om tobaken skulle kosta dubbelt så mycket skulle det vara billigare, och det är lite sådär småkul att rulla, smakar utmärkt och man slipper vara paranoid över eventuell giftighet till förmån för brandsäkerhet i företagstillverkade cigg.
Citera
2012-12-05, 00:39
Medlem
Vilken tobak smakar minst, har minst tjära, nikotin och sånt skit??
Citera
2012-12-09, 22:56
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1020
ok, tack.
Vad säger ni om drum blå(smak och prismässigt)? 50g hur mycket kostar det och hur många cigaretter blir det?
Äcklig i mitt tycke. Kostar runt 5 € / 50 g i Holland/Tyskland (I Sverige finns den inte vad jag vet).

Själv gillade jag att rulla med en tobak som heter American Spirit. Innehåller endast tobak och inga konstiga tillsatser. Har dock slutat röka tobak sedan ett antal år tillbaka.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in