2011-12-17, 00:04
Medlem
Ja, det heter så. Nu ska jag berätta lite om min historia, och sedan får ni gärna dela med er av era. Det är en herrans massa år sen, jag var väl i 14 - 15 årsåldern med en överdos av testosteron i kroppen. Det var 90-tal och poppis med såna där svarta, tunna tights bland brudarna, det var högsommar och man var väl i princip så kåt man kan bli, och alla tjejer med utmanande klädsel gjorde ju inte plågan lättare : p
Det var festival och en jäkla massa folk på liten yta, ännu mer folk strömmade till och det blev väldigt, väldigt trångt. Jag hade av en slump hamnat bakom en väldigt attraktiv tjej och i trängseln blev jag hårt pressad mot hennes bakdel. Jag kände hur jag fick ett stånd som bara blev hårdare och hårdare, jag kunde inte hjälpa det och inte kunde jag flytta på mig i trängseln heller. Min styva kuk svällde i mina mjukisar mot hennes tightsklädda bak o jäklar vad kåt jag blev. Det kändes som hon drev mig till vansinne : p Hon måste garanterat ha känt vad som hände med mig, men sa inget, och det var ju inte avsiktligt. Det gick inte för mig men det var inte långt ifrån kan jag säga.

Efter denna oavsiktliga upplevelse hände det att jag "råkade" hamna i liknande situationer X antal ggr under puberteten, och det var lika upphetsande varje gång. Det var aldrig någon som blev arg, "jag kunde ju inte hjälpa det" i trängseln. En gång var det faktiskt en tjej som måste ha gillat att reta mig till vansinne då hon "juckade" sin bakdel mot mig i trängseln och vände på huvet och log åt mig : p

När puberteten var över var det inte lika intressant längre, och så hade man fått förstånd nog att lägga band på sig. Finns det fler här inne med erfarenheter av detta? Dela med er av era gamla goda minnen : )
Citera
2011-12-17, 00:38
Medlem
Logisks avatar
Inga sexuella tonårsminnen här inte; satt vid datorn på den tiden.
Citera
2011-12-23, 23:48
Medlem
Ja har hänt några gånger Precis som du har man varit intryckt mot någon tjej och inte kunnat flytta sig. Kommer ihåg en gång för något år sedan då vi skulle ta ett foto med klassen, en snygg tjej i klassen hamnar framför mig, det är väldigt trångt och hon trycker sin "bakdel" mot mig. Soldaten vaknar, jag känner mig som riktigt jävla dum. Men då efter att hon verkar ha känt detta vrider hon huvudet om och ler mot mig Dock var hon ihop med en kille hela tiden vi gick i samma klass.. så jag tror inte hon ville ha sex
Citera
2011-12-24, 00:08
Medlem
Det är ju väldigt likt när man ligger och skedar med sin tjej och ståndet innanför kallingarna pressas in mellan hennes hårda skinkor.
Citera
2011-12-29, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirMayo
Ja har hänt några gånger Precis som du har man varit intryckt mot någon tjej och inte kunnat flytta sig. Kommer ihåg en gång för något år sedan då vi skulle ta ett foto med klassen, en snygg tjej i klassen hamnar framför mig, det är väldigt trångt och hon trycker sin "bakdel" mot mig. Soldaten vaknar, jag känner mig som riktigt jävla dum. Men då efter att hon verkar ha känt detta vrider hon huvudet om och ler mot mig Dock var hon ihop med en kille hela tiden vi gick i samma klass.. så jag tror inte hon ville ha sex

Hon kanske bara ville göra dig kåt, reta dig lite ; )
En del menar ju att sådant som att ex. trycka sig mot tjejer handlar om att utöva makt, det stämde inte för fem öre för min del, snarare tvärtom. För mig kändes det mer som en slags "tillbedjan" av det kvinnliga könet. Att jag fick stånd av att bli tryckt mot hennes bakdel och att jag inte kunde göra någonting åt det kändes mer som att hon hade makt över mig och min sexualitet. Att det dessutom aldrig var någon som blev arg eller verkade ogilla situationen känns som att det stärker min uppfattning. Att jag dessutom inte var någon "snuskgubbe" utan snarare en rätt attraktiv yngling kan ju ha haft betydelse för reaktionen. Det skulle vara intressant om någon/några tjejer ville dela med sig av sin syn på saken. Bara rent allmänt, eller kanske ni själva har erfarenheter av liknande.
Citera
2011-12-30, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offtheroad
Att jag fick stånd av att bli tryckt mot hennes bakdel och att jag inte kunde göra någonting åt det kändes mer som att hon hade makt över mig och min sexualitet.

Tror det ligger något i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in