• 1
  • 2
2005-01-11, 02:07
Medlem
CokeRushs avatar
Ciao
Jag kör på en 30mgEd som jag ska köra på i 6veckor eller mer.!
Men i olika trådar som jag fått tag i via sökfuktionen så säger alla olika. en del säger att man tappar allt. En del säger att man Pct förhindrar att man tappar lika mkt. och en dej säger att man behåller hälften utan problem. Nästa kur blir med injekt. För har förstått att det är mkt bättre. (har en hyresvärd som ska sätta min första injekt i röven åt mej Ha ha)

Men eftersom jag redan börjat med min Dbol onlt kur vill jag ju avsluta den och sedan eventuellt brygga till teston..

Kan ni ta död på alla trådar som ligger o skräpar och förklara sanningen bakom "man tappar hälften" myten.. Och snälla säg att jag inte tappar allt..

Mvh CokeRush
Citera
2005-01-11, 02:15
Medlem
Sanningen är att INGEN kan säga hur mycket man tappar/behåller, all annat är skitsnack.
Citera
2005-01-11, 02:55
Medlem
CokeRushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Mash
Sanningen är att INGEN kan säga hur mycket man tappar/behåller, all annat är skitsnack.

Men ur din erfarenhet då? Skulle vara intressant och lyssna på din viktdagbok under dbol kur..

Tackar
Citera
2005-01-11, 08:29
Medlem
Förutom återhämtningen så beror det på hur mkt vätska du lägger på dig.

Jag har varken lagt på mig ngn större mängd vätska på bollar och inte heller tappat spec. mkt vätska.

Men jag körde hursomhelst inte bollar ONLY.
Citera
2005-01-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeRush
Men ur din erfarenhet då? Skulle vara intressant och lyssna på din viktdagbok under dbol kur..

Tackar

Du är inte jag så det är ganska ointressant hur min viktupp- och nedgång ser ut.

Men dianabol skiljer sig inte i det avseendet från någon annan steroid, du tappar lika mycket MUSKLER efter kur på dianabol som alla andra steroider.
Citera
2005-01-11, 16:42
Citat:
Ursprungligen postat av Travis Mash
Men dianabol skiljer sig inte i det avseendet från någon annan steroid, du tappar lika mycket MUSKLER efter kur på dianabol som alla andra steroider.

lite konstigt skriver kanske anser jag..
och då är ju frågan hur mycket muskler är det man lägger på sig egentligen av dianabol, så mycket vatten osv. alltså en sak är säkert och det är att behållningen är mycke mer stabilare av en testo only kur än en dboly only kur.
Citera
2005-01-11, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
och då är ju frågan hur mycket muskler är det man lägger på sig egentligen av dianabol, så mycket vatten osv. alltså en sak är säkert och det är att behållningen är mycke mer stabilare av en testo only kur än en dboly only kur.

Främst för att man i normala fall samlar mer vätska på bollar än på testo.
Citera
2005-01-11, 17:12
Citat:
Ursprungligen postat av G83
Främst för att man i normala fall samlar mer vätska på bollar än på testo.

ja, men det jag menade var att Travis skrev att ALLA steroider ger samma behållning av muskler, vill inte hålla med om det så gärna isf får han förklara vad han menade med det.
Citera
2005-01-11, 18:18
Medlem
Citat:
ja, men det jag menade var att Travis skrev att ALLA steroider ger samma behållning av muskler, vill inte hålla med om det så gärna isf får han förklara vad han menade med det.

Ok. Men att snacka behållning mellan olika steroider är nästan lönlöst egentligen. För det handlar mer om återhämtningen efter kuren än vad det gör om steroiden. Enda skillnad där kan isf. vara mellan några få olika preparat, t.ex. deca som är rätt känt för att kunna orsaka kraftig nedstängning lång tid efter kur.

Då är bryggan, kuren el. vad man vill kalla den 10/60 borträknad.

Jag hatar dem där "listorna" som finns på vissa sidor om steroiders biverkningar, hur mkt man behåller av varje osv.
Man kan undra vad det är för idiot som hittat på dem.
99,9 % av allt som skrivs där är helt felaktigt dessutom.
Citera
2005-01-11, 18:33
Medlem
Citat:

Vad är det du inte håller med om?

Muskelbehållningen borde vara ganska lika alla steroider imellan förutsatt att man återhämtar sig som man ska. Viktebehållning är inte samma sak som muskelbehållning.
Citera
2005-01-11, 19:56
Medlem
CokeRushs avatar
Citat:

Så ska jag skita i dbolen och köra testo istället? Man ökar väl också mer med testo?
Citera
2005-01-11, 23:54
Medlem
Sm sagt jag vart klar med min dbol only kur får ngra veckor sedan och har bara tappat 1-1,5kg. Gick upp 10kg av 30-40mg ed.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in