2011-12-14, 23:59
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Sitter o väntar på lite subotex, bl a men hur jag än sökt hittar jag inget om det e farligt blanda m alkohol. Har en flaska glögg i magen o vet inte hur starka suben är. Nåt råd? 98kg o sjukt tålig av allt. Råkade peta i mig 70 xanor 2mg o en liter vin häromdan utan prblm.
2011-12-15, 00:08
Medlem
Opiater/opioder och alkohol är aldrig en "bra" kombo, i alla fall inte om man pratar om risken. Det ökar ju risken för andningsdepp osv, och kan ev. öka oddsen att du spyr. Men samtidigt är det enligt mina erfarenheter ganska lugnt, jag har i stort sett ingen tolerans mot subutex eller andra opiater men senasst jag tog det tog jag en bärs på krogen och därefter några, kanske 3 eller 4st 3,5or, och det var inga problem. Har dessutom polare som kan häva i sig kanske 7 starköl och dra massa sub samtidigt, men de har dock hållit på med sub en längre tid och har tolerans.

Om du är ovan vid sub eller opiater/obioder så ta det i alla fall lugnt, börja med väldigt lite sub och fyll på i långsamt tämpo så skulle jag inte tro det är någon fara. Hur pass mycket känner du av alkoholen? Är du full, lullig eller knappt det?
2011-12-15, 01:02
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Känner av det inte mer m e så trött så får nog ut mer i morgon. Tack f tipsen. E helt ovan m sub.
2011-12-15, 01:58
Medlem
telepatis avatar
better safe than sorry, speciellt om du inte har tolerans eller erfarenhet av sub.

själv har jag precis snortat 2mg sub och smält 2.5 mg ikto under tungan.
dålig men ack så underbar kombination.
2011-12-15, 02:16
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Eftersom att du inte har någon erfarenhet så bör du va nykter.

Jag blandar ofta alkohol och opiater men jag är erfaren också.
2016-09-09, 16:23
Medlem
Prawitzs avatar
Varför vill du blanda alkohol och piller? Det kan alltid sluta olyckligt om du inte vet vad du gör.
2016-09-09, 16:26
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html /låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in