2011-12-14, 16:24
Medlem
montpleass avatar
köpte en sony vaio för en vecka sedan på media markt... att det blev det märket är för att jag gillar sonys produkter...tycker den är snygg och så..

nu till saken, som är den att med denna dator följde windows 7. men vilken internet explorer som jag kör vet jag inte... är det någon som vet hur jag kan se det??
vart går jag in för att se detta?? eller är det någon som vet på rak arm vilken internet explorer som följer i med den sony vaio jag köpte??
Modellen heter sony vaio VPCEL 2S1E/W och skärmstorleken är 15,5 tum..
Citera
2011-12-14, 16:27
Medlem
swapjaos avatar
klicka på kugghjulet som sitter längst upp i högra hörnet (på min verision iaf) under X:et och välj "Om Internet Explorer" så står det där, på äldre verisioner skulle jag tippa på att "Om Internet Explorer" finns under nån av flikarna där uppe iaf.
Citera
2011-12-14, 16:29
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Öppnar upp browsern och under menyträdet har du en Hjälpfunktion. Bläddrar in där texten " Om Internet Explorer "

Jag gissar att du har version 8. Provar att ladda hem nya versionen via Windows Update, om inte så hämtar hem versionen på Microsofts hemsida.
Citera
2011-12-14, 16:45
Medlem
montpleass avatar
[quote=CyrusGNetWork]Öppnar upp browsern och under menyträdet har du en Hjälpfunktion. Bläddrar in där texten " Om Internet Explorer "

Jag gissar att du har version 8. Provar att ladda hem nya versionen via Windows Update, om inte så hämtar hem versionen på Microsofts hemsida.[/QUOTE

vad är det som skiljer IE 8 från IE 9??
Citera
2011-12-14, 16:46
Medlem
montpleass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swapjao
klicka på kugghjulet som sitter längst upp i högra hörnet (på min verision iaf) under X:et och välj "Om Internet Explorer" så står det där, på äldre verisioner skulle jag tippa på att "Om Internet Explorer" finns under nån av flikarna där uppe iaf.

tack för hjälpen..kunde med din hjälp konstatera att jag kör med IE 9 för tillfället...
Citera
2011-12-14, 16:47
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montpleas
vad är det som skiljer IE 8 från IE 9??

http://answers.microsoft.com/sv-se/i...9?tab=MoreHelp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto