Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-14, 05:17
  #1
Medlem
Robss avatar
Har kunnat lucid drömma ett tag nu, har dock inte gjort det speciellt mycket på senaste, problemet är att jag inte vet vad jag ska drömma, vad jag ska testa osv och kan lätt känna mig någorlunda uttråkad i drömmen och allt man får för sig att testa går ju hur snabbt som helst.

Vill ha kreativitet på vad jag kan drömma om osv. Tänkte att jag ska försöka lucid drömma nu inatt (planerat att gå o lägga mig om cirka en kvart) och har väl kommit på lite saker osv.

Har ni själva detta problemet att ni får brist på er kreativitet när ni lucid drömmer eller är de bara jag? tips på att bli bättre på kreativiteten?
Citera
2011-12-14, 05:24
  #2
Medlem
Kashis avatar
Det första minnet jag hade av en en lucid dröm, runt åttaårsåldern, försökte jag sträva efter sex, så har det blivit nästan alla gånger sedan dess. Brukar alltid gå för sig så att säga.

Annars hoppa utan att landa, flyga i drömmar är en av dom svåraste men mest underbara saker som finns. Tror det gäller att inte stanna inne i samma rum utan hoppa vidare.
Citera
2011-12-14, 06:00
  #3
Medlem
Kolla dig i spegeln och se hur du ser ut, kolla upp mot himmelen, 2 saker jag brukar göra sjukt coola färger osv i min himmel
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback