Citat:
Ursprungligen postat av Benkke
Grattis ska man kanske säga, underkläderna ska som sagt vara hela och rena detsamma gäller dig, inte för att jag tror du dyker upp oduschad. Men du vet borsta gaddarna noga och ha en fräsch andedräkt och med det menar jag inte att du ska klämma i dig nå jordgubbstugg 
Nåja när knulleriet är på g så kom ihåg att det är rätt mysigt och najs med kyssar och smekningar! Jag personligen tycker att det är ett jävla plus. Dom gånger man fått till det med nån brud så har jag alltid uppskattat just sådant samtidigt som man ligger där och juckar på! Nafsa lite i öronsnibben och använd tungan där det går!
I och med att det är han som gör dig en "tjänst" så tycker jag att du ska ta och lite bestämma hur du vill ha det, porrsurfa lite och se ifall du hittar något intressant som du vill testa på.
Och givetvis ska han ge dig hela dealen, slickad ska du bli och ifall du gillar det så ska han inte få smita undan snabbt utan ger han sig iväg från fittan din så pressar du dit han igen. Var inte rädd för att ta för dig utan kläm och känn friskt.
Suger du av han så massera hans bollar samtidigt som du smeker han på röven eller något
Hoppas du en bra kväll

Nåja när knulleriet är på g så kom ihåg att det är rätt mysigt och najs med kyssar och smekningar! Jag personligen tycker att det är ett jävla plus. Dom gånger man fått till det med nån brud så har jag alltid uppskattat just sådant samtidigt som man ligger där och juckar på! Nafsa lite i öronsnibben och använd tungan där det går!
I och med att det är han som gör dig en "tjänst" så tycker jag att du ska ta och lite bestämma hur du vill ha det, porrsurfa lite och se ifall du hittar något intressant som du vill testa på.
Och givetvis ska han ge dig hela dealen, slickad ska du bli och ifall du gillar det så ska han inte få smita undan snabbt utan ger han sig iväg från fittan din så pressar du dit han igen. Var inte rädd för att ta för dig utan kläm och känn friskt.
Suger du av han så massera hans bollar samtidigt som du smeker han på röven eller något
Hoppas du en bra kväll

Haha, han gillar inte mint
vi har faktiskt haft en tandkräm-diskussion och han skulle föredra jordgubb om det fanns. Men nej, nyduschad osv är ju självklart
Porrsurfa kan jag inte, haha. Inte kan jag kräva en massa av honom när det som sagt är han som gör mig en tjänst. Chatten var typ såhär, om jag inte skrivit det innan: Han: du är het så du hittar säkert någon att ha sex med snart, Jag: varför har inte du sex med mig? Han: vill du verkligen ha sex med mig, jag trodde inte du tyckte jag var sexuellt attraktiv/din typ. Men hur som helst var det ju jag som förelsog det/ville ha det.
Ni som sagt at jag inte ska vara rädd fr att be honom slicka mig, är ni vekrligen seriösa?
Det kan jag väll ändå inte kräva av honom! Kläm och känn vart?
Tack för ett givande svar

va inte rädd för att ta intsiativ!