2011-12-16, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benkke
Grattis ska man kanske säga, underkläderna ska som sagt vara hela och rena detsamma gäller dig, inte för att jag tror du dyker upp oduschad. Men du vet borsta gaddarna noga och ha en fräsch andedräkt och med det menar jag inte att du ska klämma i dig nå jordgubbstugg

Nåja när knulleriet är på g så kom ihåg att det är rätt mysigt och najs med kyssar och smekningar! Jag personligen tycker att det är ett jävla plus. Dom gånger man fått till det med nån brud så har jag alltid uppskattat just sådant samtidigt som man ligger där och juckar på! Nafsa lite i öronsnibben och använd tungan där det går!
I och med att det är han som gör dig en "tjänst" så tycker jag att du ska ta och lite bestämma hur du vill ha det, porrsurfa lite och se ifall du hittar något intressant som du vill testa på.

Och givetvis ska han ge dig hela dealen, slickad ska du bli och ifall du gillar det så ska han inte få smita undan snabbt utan ger han sig iväg från fittan din så pressar du dit han igen. Var inte rädd för att ta för dig utan kläm och känn friskt.
Suger du av han så massera hans bollar samtidigt som du smeker han på röven eller något

Hoppas du en bra kväll

Haha, han gillar inte mint vi har faktiskt haft en tandkräm-diskussion och han skulle föredra jordgubb om det fanns. Men nej, nyduschad osv är ju självklart

Porrsurfa kan jag inte, haha. Inte kan jag kräva en massa av honom när det som sagt är han som gör mig en tjänst. Chatten var typ såhär, om jag inte skrivit det innan: Han: du är het så du hittar säkert någon att ha sex med snart, Jag: varför har inte du sex med mig? Han: vill du verkligen ha sex med mig, jag trodde inte du tyckte jag var sexuellt attraktiv/din typ. Men hur som helst var det ju jag som förelsog det/ville ha det.

Ni som sagt at jag inte ska vara rädd fr att be honom slicka mig, är ni vekrligen seriösa? Det kan jag väll ändå inte kräva av honom! Kläm och känn vart?

Tack för ett givande svar
2011-12-16, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snippi
Är tjej men kände att jag var tvungen med att fylla i en sak som alla verkar ha glömt.

Var beredd på att det kommer att göra (skit) ont.
Är du osäker så finns chansen att du inte vågar säga när han är för snabb, vilket leder till att det kommer göra ännu mer ont.

Det kommer inte vara sexigt någon stans.
Jag hade sex första gången med en pojkvän som jag älskade. Inte ens då gick det att få hela situationen het och sexig.
Det var känslosamt, starkt och mysigt (trots smärtan). Men det var inte inte sådär sexigt och perfekt som jag hade hoppats på.

Så mina tips: Var beredd på att det kommer göra ont. Ha inte för höga förväntningar.

Lycka till
Har inte skrivit på detta forum på evigheter men detta inlägg gjorde mig så förbannad att jag bara måste kommentera. Varför i helvete skulle det göra skit ont? Hon ska för fan inte föda barn. Om du hade ont så blev du väl mer eller mindre våldtagen. Är man upphetsad och nu menar jag inte super super kåt (alltså inte snustorr som du bör ha varit och vilket man inte ens är till "vardags") så varför skulle det då göra ont? Är man spänd och är normalt funtad liksom killen så väntar man till man är tillräckligt avslappnad men även i spänt läge och med fuktighet gör det inte ont. För du är väl inte en av dem som tror att det finns någonting som heter mödomshinna? Men i så fall ta lektioner i biologi och fysiologi och lär om, om den myten.
2011-12-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halsingland
Har inte skrivit på detta forum på evigheter men detta inlägg gjorde mig så förbannad att jag bara måste kommentera. Varför i helvete skulle det göra skit ont? Hon ska för fan inte föda barn. Om du hade ont så blev du väl mer eller mindre våldtagen. Är man upphetsad och nu menar jag inte super super kåt (alltså inte snustorr som du bör ha varit och vilket man inte ens är till "vardags") så varför skulle det då göra ont? Är man spänd och är normalt funtad liksom killen så väntar man till man är tillräckligt avslappnad men även i spänt läge och med fuktighet gör det inte ont. För du är väl inte en av dem som tror att det finns någonting som heter mödomshinna? Men i så fall ta lektioner i biologi och fysiologi och lär om, om den myten.

Antar att du är tjej?
2011-12-18, 15:11
Medlem
Egonssons avatar
bra hygien är A och O, du behöver inte stinka parfym, men se till att du är ren (hela kroppen) och gärna luktar gott. Ha även koll på andedräkten, avtändande att hångla med nån som luktar skit i munnen!
2011-12-18, 17:09
Medlem
top12s avatar
Se till att du är ren och fräsch, och slappna av.
2011-12-18, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shutdownhappiness
Antar att du är tjej?
Ja, jag är tjej.
2011-12-18, 19:07
Medlem
Snippis avatar
Citat:

Jag förstår inte riktigt meningen med ditt inlägg. Jag litar mer på mina egna upplevelser och saker som folk har berättat för mig än biologiböcker.

Som jag sa tidigare så var min första gång både smärtsam och jättemysig. Jag var våt, avslappnad och vi tog det lugnt. Men det gjorde ändå ont.
Så brukar det också låta från de flesta.

Det är normalt att känna smärta, oavsett om du är våt eller inte.
Det är inget konstigt med det.
Att vara beredd på det så att man kan ta det lugnt och försiktigt är ganska mycket viktigare än att förbereda underkläds-outfit.

edit: Hur avslappnad tror du att ts kommer att vara? Tjejen frågar vad hon ska ha på sig för underkläder, samtidigt som hon oroar sig över att hon kanske är för ful.
Senast redigerad av Snippi 2011-12-18 kl. 19:35.
2011-12-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snippi
Jag förstår inte riktigt meningen med ditt inlägg. Jag litar mer på mina egna upplevelser och saker som folk har berättat för mig än biologiböcker.

Som jag sa tidigare så var min första gång både smärtsam och jättemysig. Jag var våt, avslappnad och vi tog det lugnt. Men det gjorde ändå ont.
Så brukar det också låta från de flesta.

Det är normalt att känna smärta, oavsett om du är våt eller inte.
Det är inget konstigt med det.
Att vara beredd på det så att man kan ta det lugnt och försiktigt är ganska mycket viktigare än att förbereda underkläds-outfit.

edit: Hur avslappnad tror du att ts kommer att vara? Tjejen frågar vad hon ska ha på sig för underkläder, samtidigt som hon oroar sig över att hon kanske är för ful.
Av vilken orsak skulle du vilja påstå att det skulle vara naturligt att det gör ont vid samlag? Du preciserar också att det brukar vara så de tre första gångerna. Du verkar inte veta vad du snackar om överuvudtaget. dina tjejpolare och är antingen oskulder som låtsas att ni inte är det och utbyter erfarenheter ni inte har eller så säger ni saker som ni tror förfväntas säge pg. av okunska och fördomar. Att f en kuk i fittan är fullständigt naturligt, den vidgar sig antingen vid upphetsningen eller vid införandet. Eftersom trdskapare ska ha elller har haft sex med en kille hon har förtroende för och som jag tror är kär i henne s kommer hon att känna sig trygg och vara avslappnad. Den markerade rfågan vill jag ha svar på. Och sluta upp med att sprid bullshit som hämmar tjejer än mer.
2011-12-19, 00:03
Medlem
EeDDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutdownhappiness
Han sa också att vi inte borde planera så mycket för det är inte kul, sedan nämnde han att jag iaf kunde komma över men att vi inte behövde ha sex utan bara hänga, kolla på tv och prata och sen se vad som hände. Och att han inte ksulle göra något jag inte ville. But then again, han säger kanske det bara för att vi är vänner, eller för att han gilalr mig mer än som vän. Spelar ingen roll.

Om det är osäkert om ni ska ligga lr inte, sätt på en gammal tecknad film alla har sett, typ askungen lr nåt, man tror att den ska va askul o man ska få känna av lite nostalgi osv. men i själva verket är den astråkig o man har inget bättre för sej en att ligga va inte rädd för att ta intsiativ!

funkar asbra
2011-12-19, 10:38
Medlem
Snippis avatar
Citat:
Av vilken orsak skulle du vilja påstå att det skulle vara naturligt att det gör ont vid samlag? Du preciserar också att det brukar vara så de tre första gångerna. Du verkar inte veta vad du snackar om överuvudtaget. dina tjejpolare och är antingen oskulder som låtsas att ni inte är det och utbyter erfarenheter ni inte har eller så säger ni saker som ni tror förfväntas säge pg. av okunska och fördomar. Att f en kuk i fittan är fullständigt naturligt, den vidgar sig antingen vid upphetsningen eller vid införandet. Eftersom trdskapare ska ha elller har haft sex med en kille hon har förtroende för och som jag tror är kär i henne s kommer hon att känna sig trygg och vara avslappnad. Den markerade rfågan vill jag ha svar på. Och sluta upp med att sprid bullshit som hämmar tjejer än mer.

Det är första gången man stoppar upp något annat än en tampong i fittan. Man är nervös och har stora förväntningar. Vad är det du tycker är konstigt? Har du överhuvudtaget läst vad ts har skrivit?
Jag förstår inte varför det är fel att säga till henne att det är något hon måste vara beredd på så att hon kan ta det lugnt.
Hur kan du säga att hon kommer vara trygg utifrån det du har läst? Hon är 20 år och oroar sig över att killen kommer att tycka att hon är ful. 20 år och frågar vad hon ska ha på sig för underkläder. 20, inte 15. 20. Jag tror att det är mer troligt att hon kommer att ligga och skaka som en stel pinne.
Att man måste ha sex flera gånger/träna för att det ska bli skönt är väl självklart. Det är ganska ovanligt att ha världens hetaste sex första gången.
Nej, jag är inte oskuld.
2011-12-19, 10:58
Medlem
snuffomans avatar
Köp lite glidmedel att ha om utifall att du blir supernervös och spänner dig eller får svårt att bli tillräckligt upphetsad och blöt. Jag tror vi hade hört mycket färre tjejer som talar om hur ont det gör första gången ifall fler använde glidmedel vid debuten.
2011-12-19, 14:23
Medlem
Du verkar ju redan ha en trots allt ganska avslappnad inställning till hela grejen, så jag tror nog att det ska gå bra. Många verkar lägga så stor vikt vid just första gången, och att det måste bli så mysigt och romantiskt och fantastiskt och att det bara ska ske med nån man älskar och vill leva hela livet med sen, men i själva verket är första gången garanterat inte den bästa gången. Det är bara den första i raden av ett förhoppningsvis hela tiden utvecklande sexliv.

Just därför tror jag att det faktiskt är bättre att göra det med en kompis än med nån man är ihop med, för då kanske man rent automatiskt sänker sina förväntningar, och bara tänker att det är en kul grej att prova hur det känns. För har man den inställningen så blir man inte besviken - så som man blir om man väntar sig fyrverkerier och rosenblad och romantiska stråkar i bakgrunden, som vissa (framför allt tjejer) verkar hoppas på eller kräva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in