2011-12-12, 23:47
Medlem
SlimTheWeasels avatar
Som det står i rubriken så har jag i ett halvårstid tydligen betalat in mina dyrt betalade lån till fel bank! gissa om jag blev förvånad när jag såg att när jag jämförde med nordeas kontoutdrag å de företag som ville ha tillbaka sina pengar xD så.. hur går jag nu till väga? ska jag via nordea som jag använt för att föra över pengar till försöka få tillbaka dom, eller ska jag kontakta den felaktiga banken å säga att jag råkat sätta in pengar hos dom av misstag (har inget lån i den felaktiga banken, så dom måste ju förstå att de inte stämmer). eller är de rent ut sagt kört? xD
Citera
2011-12-12, 23:57
Medlem
Hur kan man betala ett lån i 6 månader utan att den rätta banken upptäcker att dom inte fick några pengar?
Citera
2011-12-13, 18:30
Medlem
SlimTheWeasels avatar
dom var inte så ivriga med att skicka ut några så jag antog att de var till rätt bank :P
Citera
2012-08-01, 14:35
Medlem
bumpar, satte över hyrespengar till fel bank. hur ska jag göra för att få tillbaka dom, de var mina sista pengar
Citera
2012-08-01, 15:27
Medlem
Diablo1118s avatar
hyr du lgh av banken?
Citera
2012-08-01, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nigellas
bumpar, satte över hyrespengar till fel bank. hur ska jag göra för att få tillbaka dom, de var mina sista pengar

Varför vill banken ha din hyra?
Citera
2012-08-01, 16:06
Medlem
Förlåt, jag var väldigt stressad förut! När jag skrev in mottagaren skrev jag in kontonumret och skrev in att hans bank var swedbank. Sen fick jag reda på att han har nordea så uppenbarligen har pengarna smitit in på någon annans konto
Citera
2012-08-02, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nigellas
Förlåt, jag var väldigt stressad förut! När jag skrev in mottagaren skrev jag in kontonumret och skrev in att hans bank var swedbank. Sen fick jag reda på att han har nordea så uppenbarligen har pengarna smitit in på någon annans konto

Har du pratat med din bank?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in