Som det står i rubriken så har jag i ett halvårstid tydligen betalat in mina dyrt betalade lån till fel bank! gissa om jag blev förvånad när jag såg att när jag jämförde med nordeas kontoutdrag å de företag som ville ha tillbaka sina pengar xD så.. hur går jag nu till väga? ska jag via nordea som jag använt för att föra över pengar till försöka få tillbaka dom, eller ska jag kontakta den felaktiga banken å säga att jag råkat sätta in pengar hos dom av misstag (har inget lån i den felaktiga banken, så dom måste ju förstå att de inte stämmer). eller är de rent ut sagt kört? xD
Förlåt, jag var väldigt stressad förut! När jag skrev in mottagaren skrev jag in kontonumret och skrev in att hans bank var swedbank. Sen fick jag reda på att han har nordea så uppenbarligen har pengarna smitit in på någon annans konto
Förlåt, jag var väldigt stressad förut! När jag skrev in mottagaren skrev jag in kontonumret och skrev in att hans bank var swedbank. Sen fick jag reda på att han har nordea så uppenbarligen har pengarna smitit in på någon annans konto
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!